bato-adv
کد خبر: ۵۸۶۵۳۰

دیدار با همسران و نامزدها، اگر کووید بگذارد

دیدار با همسران و نامزدها، اگر کووید بگذارد
گرت ساوتگیت می‌گوید بازیکنان تیم ملی انگلیس در صورتی که ویروس کرونا اجازه بدهد همسران‌شان را در قطر ملاقات خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۰ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

فرارو - اگر کووید اجازه بدهد، بازیکنان انگلیسی در طول جام‌جهانی با همسران و نامزدهای خود دیدار خواهند داشت.

به گزارش فرارو، گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، مایل است که بازیکنانش در زمان‌های استراحت بین بازی‌های جام‌جهانی همسران خود را ببینند، اما شاید ترس از کووید مانع این کار شود.

ساوتگیت گفت: «دوست داریم این اتفاق بیافتد، فکر می‌کنیم این کار برای بازیکنان خوب باشد و به آنها کمک بشود که در طول تورنمنت آرامش بیشتری داشته باشند. اما در حال حاضر نمی‌دانیم که میزان انتقال کووید در قطر به چه صورت خواهد بود.»

روز جمعه ۳۰۷ مورد جدید کووید در قطر ثبت شد. ساوت‌گیت افزود: «ما باید شرایط را از نزدیک رصد کنیم و بعد تصمیم بگیریم.»

برخی از همسران و پارتنرهای بازیکنان تیم ملی انگلیس در طول جام‌جهانی در کشتی کروز ۱ میلیارد پوندی MSC World Europa مستقر خواهند شد. «ساشا آتوود» ۲۶ ساله نامزد جک گریلیش ۲۷ ساله هم در بین این افراد خواهد بود و برای تشویق نامزدش به قطر خواهد رفت.

ساوت‌گیت همچنین فاش کرد که برای بازیکنان برنامه‌های انگیزشی خاصی هم در نظر دارد اما فعلا آنها را مخفی نگه داشته است.

«مایکل شین» بازیگر برای تیم ملی ولز که هم‌گروه انگلیس است، سخنرانی انگیزشی ارائه کرد. ساوت‌گیت گفت که شاید «برایان بلسد» را بیاورد که برای بازیکنان انگلیسی هم چنین کاری انجام بدهد. با این حال، سرمربی انگلیس دلش نمی‌خواست برنامه‌هایش را لو بدهد و به شوخی گفت: «شاید برنامه‌های ما جذاب‌تر از ولزی‌ها باشد.»

وقتی خبرنگاران ساوت‌گیت را تحت فشار قرار دادند که جزئیات برنامه‌هایش را فاش کند، افزود: «نه این کار را نمی‌کنم. در همین حد بدانید که هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم تا بازیکنانمان برای رفتن به جام‌جهانی بسیار هیجان‌زده باشند.»

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین