bato-adv
کد خبر: ۵۸۷۱۷۱

ذوق‌زدگی ستاره کهکشانی‌ها از بازی کنار نیمار در جام‌جهانی

ذوق‌زدگی ستاره کهکشانی‌ها از بازی کنار نیمار در جام‌جهانی
رودریگو اولین جام‌جهانی خود را تجربه می‌کند و از اینکه می‌تواند در کنار بازیکنی مانند نیمار بازی کند بسیار خوشحال است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۷ آبان ۱۴۰۱

فرارو - رودریگو از بازی نیمار تمجید کرد و گفت که از وقتی در سانتوس بازی می‌کرد همیشه بازی‌هایش را تماشا می‌کرد و لذت می‌برد.

به گزارش فرارو، رودریگو در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت: «کمی استرس دارم ولی خب طبیعی‌ست. بازیکنان باسابقه با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود به ما کمک می‌کنند و ما جوان‌ترها سعی می‌کنیم از آنها یاد بگیریم. بازیکنان کهنه‌کار و جوان به خوبی با هم ترکیب شده‌اند. نیمار همیشه یک رهبر بوده است، چه زمانی که در سانتوس بود و چه حالا. او به جوانان اعتماد به نفس می‌دهد و همه ما می‌دانیم که او تا چه اندازه باکیفیت است. بازی در کنار او برای من افتخار است زیرا او همیشه برای من بت بود و هنوز هم هست. من همیشه به استادیوم می‌رفتم تا بازی او را تماشا کنم.»

برزیل از نظر منطقی یکی از مدعیان قهرمانی است، اما رودریگو توجه زیادی به این موضوع ندارد. او گفت: «ما می‌دانیم که تیم بزرگی داریم و در میان مدعیان هستیم، اما تیم‌های واقعا خوب دیگری نیز وجود دارند. مدعی بودن تا زمانی که وارد زمین نشوی معنایی ندارد. باید در عمل ثابت کنی که مدعی هستی.»

بااینکه خیلی‌ها انتظارش را داشتند که رودریگو به تیم ملی دعوت شود خودش تا زمانی که اسمش را نشنید از این موضوع مطمئن نبود. با یادآوری آن روزها می‌گوید: «یکی از بهترین لحظات عمرم بود، چیزی بود که همیشه رویایش را در سر می‌پروراندم. مربی اسم من را صدا زد و حالا من اینجا هستم و در کنفرانس مطبوعاتی جام‌جهانی شرکت کرده‌ام. واقعا احساس فوق‌العاده‌ای است.»

این بازیکن جوان هنوز نمی‌داند که در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت یا نه، اما فاش کرد که هیچ‌کس ترکیب را نمی‌داند. «دلم می‌خواهد بدانم، اما مربی هنوز چیزی نگفته است. او به ما می‌گوید که همه با هم برابر هستیم و همه باید آماده باشیم. هنوز کسی نمی‌داند چه کسی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.»

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین