bato-adv
کد خبر: ۵۸۷۴۵۳

در دندانپزشکی بودم که مرا به جام‌جهانی دعوت کردند!

در دندانپزشکی بودم که مرا به جام‌جهانی دعوت کردند!
آلمادا از شادی بی‌اندازه‌اش برای دعوت به تیم آرژانتین و حضور در جام‌جهانی صحبت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۴۰۱

فرارو - آرژانتین یکی از مدعیان قهرمانی در قطر است و چشم امید خیلی از هواداران به درخشش مسی است و امیدوارند تا این اعجوبه تاریخ‌ساز موفق شود جام جهانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فرارو، آرژانتین در آستانه جام‌جهانی قطر ناراحتی‌های بزرگی دارد. آنها تا این لحظه مجبور شدند دو بازیکن را از ترکیب تیم کنار بگذارند.

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم آرژانتین، مجبور شد خواکین کوریا و نیکو گونزالس را به دلیل مصدومیت از تیم خط بزند و دنبال جانشین برایشان بگردد. آنجل کوریا و تیاگو آلمادا جای آنها را گرفتند و آلمادا فاش کرد که وقتی در دندانپزشکی بود این خبر را شنید و از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت.

آلمادا گفت: «در دندانپزشکی بودم که با من تماس گرفتند. گفتند: «تو به جام‌جهانی خواهی رفت.» شادی بی‌نظیری من را در بر گرفت. آماده‌ام تا هر کاری لازم باشد برای تیمم انجام بدهم.»

کوریا، بازیکن اتلتیکومادرید که بخشی از تیم قهرمان کوپا آمریکا در سال ۲۰۲۱ بود، هم قرار است جای خالی یکی از مصدومان تیم را پر کند و در قطر به میدان برود. کریستین رومرو و پاپو گومز با مصدومیت خود دست و پنجه نرم می‌کنند و امید دارند که هرچه زودتر بهبود پیدا کنند، همینطور لیونل مسی که روز جمعه در تمرینات تیم حاضر نشد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین