bato-adv
کد خبر: ۵۸۷۶۰۷

لوا در آرزوی اولین گلش در جام‌جهانی

لوا در آرزوی اولین گلش در جام‌جهانی
لواندوفسکی که به گلزنی مشهور است، هنوز موفق به زدن گل در جام‌جهانی نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

فرارو- روبرت لواندوفسکی رویای به ثمر رساندن اولین گل خود در جام جهانی را در سر می‌پروراند، و لهستان به دنبال جبران شکست‌های قبلی‌اش است.

به گزارش فرارو، لواندوفسکی با به ثمر رساندن 18 گل در تمامی رقابت‌ها در این فصل، همچنان یکی از برترین گلزنان فوتبال جهان است و تنها ارلینگ هالند (23) و کیلیان امباپه (19) تعداد گل‌های بیشتری از او در پنج لیگ برتر اروپا دارند.

مهاجم بارسلونا همچنین با 76 گل در 134 بازی، بهترین گلزن تاریخ لهستان است، اگرچه هنوز موفق به گلزنی در جام جهانی نشده است. لهستان در سال‌های 2010 و 2014 موفق به راهیابی به جام‌جهانی نشد و در روسیه 2018 تنها دو گل زد و در مرحله گروهی حذف شد.

این بازیکن 34 ساله به رادیو 5 لایو بی‌بی‌سی گفت: «مطمئناً به آخرین جام‌جهانی فکر می‌کنم. گلزنی در جام‌جهانی رویای بزرگم است و برای این رویا هر کاری خواهم کرد. امیدوارم در این جام‌جهانی این اتفاق بیافتد.»

این مهاجم در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی 13 گل به ثمر رساند (9 گل، چهار پاس گل)؛ بیش از دو برابر هم‌تیمی‌های خود در تیم لهستان.

دو دشمن آشنا در گروه C در تاریخ 30 نوامبر با هم دیدار خواهند کرد؛ لواندوفسکی در تیم لهستان در مقابل لیونل مسی در تیم آرژانتین. مهاجم سابق بایرن مونیخ افزود: «از اینکه چنین فرصتی دارم تا در مقابل آرژانتین و مسی بازی کنم خوشحالم، مسی فوتبال را برای همیشه تغییر داد. برای همه چیزهایی که به دست آوردم خوشحالم، اکنون زمان لذت بردن است.»

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین