bato-adv
کد خبر: ۵۸۸۵۶۷

طعنه خبرنگار معروف و جنجالی به مسی پس از گلزنی رونالدو

طعنه خبرنگار معروف و جنجالی به مسی پس از گلزنی رونالدو
پیرز مورگان با هوشمندی هرچه تمام‌تر کل‌کل وحشیانه‌ای بین طرفداران رونالدو و مسی به راه انداخت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱

فرارو - کریستیانو رونالدو به معنای واقعی فراتر و بالاتر از لیونل مسی قرار گرفت.

به گزارش فرارو، عکسی از شادی پس از گل کریستیانو رونالدو در بازی اول پرتغال مقابل غنا با پس‌زمینه مسی وایرال شده که واکنش وحشیانه هواداران را برانگیخته است.

رونالدو درست بعد از گلزنی در اولین مسابقه‌اش در جام‌جهانی قطر و تبدیل شدن به تنها بازیکن تاریخ که در ۵ جام‌جهانی گلزنی می‌کند، به هوا پرید و «سیو» مشهورش را اجرا کرد؛ درست درمقابل نقاشی غول‌پیکر مسی بر روی دیوار کنار زمین.

پیرز مورگان، روزنامه‌نگار مشهور، این تصویر را که با تقارن کامل ثبت شده در توئیتر به اشتراک گذاشت و خوشحالی خود را علنا ابراز کرد.

این مصاحبه انفجاری رونالدو با مورگان بود که باعث شد منچستریونایتد قرارداد رونالدوی ۳۷ ساله را پاره کند. و وقتی مجری مشهور این عکس را دید، پست کرد: «حتی مسی هم می‌داند» و در کنار این جمله اموجی یک بز را گذاشت.

بز (GOAT) در زبان انگلیسی مخفف «بزرگترین در تاریخ» می‌شود؛ Greatest Of All Time، و اصطلاحا به بزرگترین ورزشکاران تاریخ گفته می‌شود. منظور مورگان از نوشتن این جمله در کنار اموجی بز این بود که حتی مسی هم می‌داند بزرگترین بازیکن تاریخ چه کسی است.

این عکس می‌تواند به نمادی از رقابت این دو بازیکن بزرگ بی چون و چرای فوتبال مدرن تبدیل شود، به خصوص که احتمالاً آخرین جام‌جهانی آنها هم خواهد بود.

یکی از هواداران نوشت: «عجب زمان‌بندی دقیقی!»

اگر رونالدو عمداً موقعیت شادی پس از گلش را درست مقابل تصویر مسی تنظیم کرده، می‌تواند حتی نابغه‌ای بزرگ‌تر از آن چیزی باشد که طرفدارانی مانند مورگان فکر می‌کنند.

اما حتی اگر تصادفی هم باشد باز هم هواداران را به مرز جنون رسانده و همه جا صحبت از این دو رقیب و اثبات بزرگتر بودن یکی از آنهاست.

یکی از هواداران نوشت: «اگر مسی این تصویر را ببیند و متوجه شود که رونالدو تنها GOAT است چه فکری می‌کند؟»

هرچند طرفداران مسی هم کم نیاوردند، یکی از آنها پاسخ داد: «جهان احتمالاً فوتبالیست دیگری مانند رونالدو را خواهد دید، اما از مسی فقط یکی وجود داشت.»

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین