bato-adv
کد خبر: ۵۸۹۶۱۸

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه ۱۰ آذرماه ماه ۱۴۰۱

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا پنجشنبه ۱۰ آذرماه ماه ۱۴۰۱
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی و در برخی ساعات ابری و حداکثر دما ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۱

فرارو- آسمان تهران امروز ابری پیش‌بینی شده است و دما در طول شب از هفت درجه به مرور و در طول روز به شانزده درجه می‌رسد. هوای تهران امروز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی؛ از فردا پنجشنبه ۱۰ آذر ماه روند کاهشی دمای هوای تهران آغاز می‌شود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده

آب و هوای تهران

آسمان تهران فردا (۱۰ آذر ماه) ابری و توام با رگبار در ارتفاعات با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۱ آذر ماه) ابری با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۱۲ آذر ماه) ابری با حداقل دمای ۳ درجه و با حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آخرین وضعیت آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۱۴۱ یعنی شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۲۴ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای حساس قرار داشت.

آلودگی هوای تهران

با افزایش ترافیک تا اواخر وقت چهارشنبه و عدم وزش باد مؤثر بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم به ویژه برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح فردا (۱۰ آبان‌ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با آغاز تردد خودرو‌ها افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران، برف و وزش باد شدید موقتی در برخی استان‌ها برای استان‌های ساحلی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

آب و هوای کشور

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، همدان، لرستان، شمال خوزستان، گیلان و غرب مازندران بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این شرایط فردا پنجشنبه برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور انتظار می‌رود. پنجشنبه همچنین در بخش‌هایی از غرب، جنوب غرب و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار پیش بینی شده است.

برچسب ها: آب و هوای تهران
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین