bato-adv
bato-adv
bato-adv

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۷ آذر ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۷ آذر ۱۴۰۱
دلار توافقی در آخرین روز معاملاتی هفته روی پله‌های ابتدایی کانال ۳۵ معامله شد. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنحشنبه ۱۷ آذر به یک میلیون و ۵۸۸ هزار رسید
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱

فرارو- قیمت دلار توافقی امروز پنجشنبه ۱۷ آذر همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی روی پله‌های ابتدایی کانال ۳۵ هزار تومان قرار داشت. رقمی که افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار را نسبت به آخرین خرید و فروش‌های دیروز بازار متشکل ارزی نشان می‌دهد و برای یورو تقریبا ۶۵۰ تومان لحاظ می‌شود. چون امروز قیمت یورو در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود به نیمه کانال ۳۷ هزار تومان رسیده است. همزمان با در بازار طلا و سکه، شاهد پیشروی قیمت‌ها بودیم.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۷ آذر تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار متشکل ارزی ۳۵ هزار و ۵۰ تومان به ثبت رسید. عصر دیروز خرید دلار از طریق بازار بازار متشکل ارزی ۳۴ هزار و ۵۵۰ تومان تمام می‌شد. قیمت یورو امروز پنجشنبه هزمان با انتشار این خبر ۳۷ هزار و ۴۸۰ تومان بود که این رقم از افزایش ۶۴۰ تومانی ارزش این اسکناس نسبت به عصر چهارشنبه حکایت دارد.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز سه‌شنبه چهارشنبه پنجشنبه
دلار 34 هزار و 710 تومان 34 هزار و 550 تومان 35 هزار و 50 تومان
یورو 36 هزار و 920 تومان 36 هزار و 840 تومان 37 هزار و 480 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار 

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۷ آذر همزمان با شروع معاملات بازار کار خود را از روی پله یک میلیون و ۵۸۹ هزار تومان آغاز کرد. همزمان با انتشار این خبر، قیمت طلا ۱۸ عیار هزار تومان پایین آمد، اما درقیاس با عصر دیروز شاهد رشد ۱۲ هزار تومانی ارزش این فلز گران‌بها هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار 

سه‌شنبه چهارشنبه پنجشنبه
یک میلیون و 574 هزار تومان  یک میلیون و 576 هزار تومان  یک میلیون و 588 هزار تومان 

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۷ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار ۱۷ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان به ثبت رسید. رقمی که رشد ۲۴۴ هزار تومانی قیمت سکه امامی نسبت به آخرین خرید و فروش‌های دیروز را نشان می‌دهد. قیمت تمام سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با افزایش ۱۰۷ هزار تومانی به ۱۷ میلیون و ۹۹ هزار تومان ارتقا پیدا کرد، اما سکه گرمی که سه میلیون و ۷۱۰ هزار تومان فروخته شد، تغییر قیمتی نسبت به دیروز نداشت.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه سه‌شنبه چهارشنبه امروز
سکه امامی میلیون و 294 هزار تومان 17 میلیون و 426 هزار تومان 17 میلیون و 670 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم میلیون و 893 هزار تومان 16 میلیون و 992 هزار تومان 17 میلیون و 99 هزار تومان
سکه گرمی سه میلیون و 710 هزار تومان سه میلیون و 710 هزار تومان سه میلیون و 710 هزار تومان
bato-adv
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین