bato-adv

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دلار توافقی صبح امروز شنبه ۲۶ آذر ۳۶ هزار و ۷۲۵ تومان فروخته شد. همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار، قیمت طلا به یک میلیون و ۷۰۰ هزار رسید
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱

فرارو- قیمت دلار توافقی امروز شنبه ۲۶ آذر هفته جدید را با رشد تقریبا ۳۰۰ تومانی آغاز کرد و در نیمه ابتدایی معاملات بازار به ۳۶ هزار و ۷۲۵ تومان رسید. در بازار متشکل ارزی همزمان قیمت یورو امروز حدود ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و در نیمه محدوده ۳۹ هزار تومان آفتابی شد.  قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار برای اولین بار از مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار عبور کرد و قیمت سکه امامی با افزایش تقریبا ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۸ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در بازار متشکل ارزی ۳۶ هزار و ۷۲۵ تومان به ثبت رسید. عصر پنجشنبه در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود، دلار روی پله ۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود و حالا شاهد افزایش ۳۲۵ تومانی ارزش این اسکناس در نیمه ابتدایی اولین روز هفته هستیم. قیمت یورو امروز ۴۸۰ تومان ارتقا پیدا کرد و این یکی ۳۹ هزار و ۵۸۰ تومان فروخته شد.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز چهارشنبه پنجشنبه امروز
دلار 36 هزار و 330 تومان 36 هزار و 400 تومان 36 هزار و 725 تومان
یورو 40 هزار و 170 تومان 39 هزار و 100 تومان 39 هزار و 580 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ۲۶ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار روی پله یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ایستاد. رقمی که به معنی رشد ۱۰ هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار در اولین روز هفته است و بالاترین سطح تاریخی این فلز گرانبها به‌شمار می‌رود. تا امروز، رقم یک میلیون و ۶۹۷ هزار تومان به‌عنوان قیمت پایانی طلا ۱۸ عیار در روز ۲۲ آذر، بالاترین قیمت این فلز به‌حساب می‌آید.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار 

چهارشنبه پنجشنبه امروز
یک میلیون و 675 هزار تومان  یک میلیون و 690 هزار تومان  یک میلیون و 700 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه ۱۸ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان فروخته شد تا نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل ۹۳ هزار تومان رشد داشته باشد. ارزش سکه تمام بهار آزادی ۱۹۴ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۱۸ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان رسید. سکه گرمی، اما درحالی چهار میلیون و ۲۶۰ هزار تومان فروخته شد، که نسبت به روز پنجشنبه تغییر قیمتی نداشت.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه چهارشنبه پنجشنبه امروز
سکه امامی 18 میلیون و 371 هزار تومان 18 میلیون و 423 هزار تومان 18 میلیون و 516 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم 17 میلیون و 736 هزار تومان 17 میلیون و 985 هزار تومان 18 میلیون و 179 هزار تومان
سکه گرمی چهار میلیون و 260 هزار تومان چهار میلیون و 260 هزار تومان چهار میلیون و 260 هزار تومان

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین