bato-adv

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
دلار توافقی امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر در نیمه کانال ۳۶ هزار فروخته شد. قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۷۶۶ هزار رسیده است
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۹ آذر ۱۴۰۱

فرارو- قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر در بازار متشکل ارزی تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و رشد ۴۰۰ تومانی را نسبت به دیروز تجربه کرد. در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود، قیمت یورو امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر به یک قدمی کانال ۳۹ هزار تومان رسید. با این وجود در بازار طلا شاهد ثبات نسبی قیمت‌ها بودیم. هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۷۶۶ هزار معامله شد و سکه‌های تمام‌بهار آزادی طرح قدیم و جدید تقریبا با همان قیمت‌های عصر دیروز فروخته شدند.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

به گزارش فرارو، قیمت دلار توافقی امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان به ثبت رسید. به این ترتیب خرید دلار توافقی نسبت به عصر دیروز ۴۰۰ تومان بیشتر تمام می‌شد. همزمان قیمت یورو امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی به ۳۸ هزار و ۹۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و درمقایسه با دیروز ۶۰۰ تومان رشد داشت.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز یکشنبه دوشنبه امروز
دلار 36 هزار و 250 تومان 36 هزار و 200 تومان 36 هزار و 600 تومان
یورو 38 هزار و 400 تومان 38 هزار و 300 تومان 38 هزار و 900 تومان

 قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز ۲۹ آذر کار خود را از پله یک میلیون و ۷۶۶ هزار تومان آغاز کرد. رقمی که طلا ۱۸ عیار عصر دیروز با آن به کار خود خاتمه داده بود و رکورد جدید این فلز گران‌بها در بازار به‌حساب می‌آید.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار 

یکشنبه دوشنبه امروز
یک میلیون و 742 هزار تومان  یک میلیون و 766 هزار تومان  یک میلیون و 766 هزار تومان

قیمت انواع سکه 

قیمت سکه امامی امروز سه‌شنبه ۲۹ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار به ۱۸ میلیون و ۶۷۳ هزار تومان رسید. حالا قیمت سکه امامی نسبت به عصر دیروز رشد جزیی چهار هزار تومانی را تجربه می‌کند و این عدد برای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹ هزار تومان محاسبه می‌شود. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم صبح امروز ۱۸ میلیون و ۲۳۸ هزار تومان تثبیت شد. سکه گرمی اما بدون تغییر، چهار میلیون و ۲۱۰ هزار تومان فروخته شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه یکشنبه دوشنبه امروز
سکه امامی (طرح جدید) 18 میلیون و 546 هزار تومان 18 میلیون و 669 هزار تومان 18 میلیون و 673 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) 18 میلیون و 328 هزار تومان 18 میلیون و 229 هزار تومان 18 میلیون و 238 هزار تومان
سکه گرمی چهار میلیون و 360 هزار تومان چهار میلیون و 210 هزار تومان چهار میلیون و 210 هزار تومان
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین