bato-adv

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه یک دی ۱۴۰۱

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه یک دی ۱۴۰۱
قیمت طلا ۱۸ عیار در نیمه اول خرید‌وفروش‌های امروز پنجشنبه یک دی به یک میلیون و ۷۹۳ هزار رسید. دلار توافقی در نیمه کانال ۳۶ هزار فروخته شد
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۱ دی ۱۴۰۱

فرارو- قیمت دلار امروز پنجشنبه اول دی در بازار متشکل ارزی به نیمه کانال ۳۶ هزار تومان صعود کرد. عصر چهارشنبه خرید دلار در بازار متشکل ارزی که اعداد و ارقام به‌شکل توافقی تعیین می‌شود، حدود ۴۰۰ تومان کمتر می‌شد و قیمت یورو امروز پنجشنبه اول دی با رشد تقریبا ۳۰۰ تومانی به ۳۸ هزار و ۷۸۰ تومان ارتقا پیدا کرده است. در بازار طلا، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و بعد از خلق رکورد جدید در پایان معاملات دیروز، حالا در نیمه ابتدایی خریدو‌فروش‌های امروز با رشد ۲۴ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۹۳ هزار تومان رسید.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز پنجشنبه یک دی در نیمه ابتدایی معاملات بازار متشکل ارزی به ۳۶ هزار و ۵۸۰ تومان رسید تا خرید آن نسبت به عصر دیروز ۴۲۰ تومان بیشتر تمام شود. دیروز دلار توافقی با نرخ ۳۶ هزار و ۱۶۰ تومان به کار خود خاتمه داده بود. قیمت یورو امروز پنجشنبه یک دی تا ساعت ۱۱ و نیم، ۲۸۰ تومان درمقایسه با دیروز ارتقا پیدا کرد و این یکی را ۳۸ هزار و ۷۸۰ تومان فروختند.

قیمت ارز در بازار متشکل

انواع ارز سه‌شنبه چهارشنبه امروز
دلار 36 هزار و 160 تومان 36 هزار و 160 تومان 36 هزار و 580 تومان
یورو 38 هزار و 500 تومان 38 هزار و 500 تومان 38 هزار و 780 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه یک دی همزمان با شروع خرید و فروش‌های بازار ۲۴ هزار تومان نسبت به معاملات عصر دیروز ارتقا پیدا کرد و به یک میلیون و ۷۹۳ هزار تومان رسید. درحالی که دیروز طلا ۱۸ عیار با نرخ یک میلیون و ۷۶۹ هزار تومان به کار خود خاتمه داده بود و این رقم رکورد جدیدی برای آن محسوب می‌شد. حالا نسبت به روز سه‌شنبه شاهد رشد ۵۲ هزار تومانی قیمت طلا ۱۸ عیار هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار 

سه‌شنبه چهارشنبه امروز
یک میلیون و 741 هزار تومان  یک میلیون و 769 هزار تومان  یک میلیون و 793 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه یک دی تا ساعت ۱۱ و نیم، ۱۸ میلیون و ۷۲۱ هزار تومان بود و نسبت به دیروز تغییری نداشت. سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم، اما نسبت به عصر دیروز ۴۱ هزار تومان گران‌تر فروخته شد و طلا فروش‌ها این سکه را در نیمه ابتدایی معاملات امروز ۱۸ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان فروختند. قیمت سکه گرمی هم که به چهار میلیون و ۳۱۰ هزار تومان رسید، نسبت به عصر چهارشنبه رشد دو هزار تومانی داشت.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه سه‌شنبه چهارشنبه امروز
سکه امامی (طرح جدید) 18 میلیون و 524 هزار تومان 18 میلیون و 721 هزار تومان 18 میلیون و 721 هزار تومان
سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) 18 میلیون و 25 هزار تومان 18 میلیون و 188 هزار تومان 18 میلیون و 229 هزار تومان
سکه گرمی چهار میلیون و 440 هزار تومان چهار میلیون و 308 هزار تومان چهار میلیون و 310 هزار تومان



مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین