bato-adv

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد چقدر است؟
کف قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد الان تقریبا یک میلیون است. بابت پرواز‌های بیزینس در این مسیر حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار دریافت می‌کنند
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۱

فرارو- قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد اولین روز‌های زمستان امسال تقریبا بین یک تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. هواپیمایی‌های داخلی مثل سپهران، وارش، ایران‌ایرتور، زاگرس و ماهان بابت پرواز‌های اکونومی یا همان اقتصادی که ابتدای هفته از تهران به سمت مشهد حرکت می‌کنند چنین رقمی را دریافت می‌کنند و حداکثر قیمت بلیط هواپیما – تهران مشهد بابت پرواز‌های بیزینس به حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد.

به گزارش فرارو، قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد درحال حاضر حداقل ۹۸۰ هزار تومان است. هواپیمایی سپهران بابت بلیط هواپیما تهران مشهد در روز یکشنبه چهارم دی‌ماه چنین رقمی را از مسافران دریافت می‌کند و این پرواز که از طریق هواپیمای بویینگ ۷۳۷ انجام می‌شود، تقریبا یک ساعت و نیم طول می‌کشد. اگر رقم ۹۸۰ هزار تومان را به‌عنوان ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران – مشهد درنظر بگیریم آنوقت گران‌ترین بلیط هواپیما تهران – مشهد یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان است و از طریق هواپیمایی ماهان فروخته می‌شود.

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد از سوی هواپیمایی ماهان در روز یکشنبه چهارم دی، درحالی یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان است که این پرواز حالت بیزینس دارد و به همین دلیل با قیمت بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها فروخته می‌شود. این پرواز قرار است ساعت شش و ۱۰ دقیقه صبح از فرودگاه مهرآباد به سمت مشهد حرکت کند و طبق برنامه تقریبا یک ساعت و نیم بعد به فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد می‌رسد. اما به‌جز هواپیمایی سپهران و ماهان امکان خرید بلیط هواپیما تهران – مشهد از دست‌کم چهار هواپیمایی دیگر قبل از تعطیلی روز سه‌شنبه شش دی وجود دارد.

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد از سوی هواپیمایی وارش درحال حاضر تقریبا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است. بلیط روز یکشنبه چهارم دی با نرخ دقیق یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان فروخته می‌شود و مسافران آن با بویینگ ۷۳۷ ساعت ۱۰ صبح به سمت مشهد حرکت می‌کنند و همین هواپیمایی با همین قیمت مسافران را در دو نوبت دیگر در روز چهارم دی به سمت مشهد می‌برد؛ یعنی ساعت‌های ۱۳ و ۱۴ ظهر.

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد برای مسافرانی که از طریق هواپیمایی ایران‌ایرتور اقدام به خرید می‌کنند، تقریبا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. آن‌هایی که روز شنبه اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران – مشهد از طریق هواپیمایی ایران‌ایرتور می‌کنند، باید یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان بابت بلیط روز شنبه و یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان برای بلیط روز یکشنبه کنار بگذارند. ایران‌ایرتور این هزینه را بابت پرواز با هواپیمای Boeing MD-۸۲ دریافت می‌کند و مدت زمان پرواز را یک ساعت و نیم اعلام کرده است. تقریبا در همین محدوده قیمت می‌شود بلیط هوپیمای تهران مشهد را از طریق هواپیمایی زاگرس خرید. قیمت بلیط هواپیمای تهران – مشهد از سوی زاگرس بابت روز یکشنبه چهارم دی یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان است

قیمت بلیط هواپیما تهران – مشهد در روز شنبه سوم دی‌ماه از سوی هواپیمایی تابان دقیقا یک میلیون تومان خواهد بود. این پرواز ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه روز شنبه از فرودگاه مهرآباد از طریق هواپیمای Boeing MD-۸۳ انجام می‌شود و مثل مورد‌های قبلی مدت زمان انتظار برای انجام آن حدود یک ساعت و نیم خواهد بود.

انواع بلیط هواپیما تهران – مشهد در اولین روز‌های زمستان امسال

هواپیمایی

نوع هواپیما

قیمت بلیط

سپهران (اکونومی)

بویینگ 737

۹۸۰ هزار تومان

وارش (اکونومی)

بویینگ 737

یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان

ایران‌ایرتور (اکونومی)

Boeing MD-82

یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان

زاگرس (اکونومی)

Boeing MD

یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان

تابان (اکونومی)‌

Boeing MD-83

یک میلیون تومان

ماهان (بیزینس)

مشخص نیست

یک میلیون و ۸۸۵ هزار تومان

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین