bato-adv
کد خبر: ۶۰۳۲۵

«من نفرت انگيز»در صدر پرفروش‌های جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۱۵ آبان ۱۳۸۹


انيميشن «من نفرت انگيز» با عبور از مرز فروش 500 ميليون دلار در گيشه جهاني در صدر فهرست پرفروش‌ترين‌هاي جهان ايستاد.

فيلم «من نفرت انگيز» محصول كمپاني يونيورسال و «اليومينيشن اينترتينمنت» در تعطيلات هفته گذشته با رساندن فروش داخلي به ‌24.8 ميليون دلار در‌4900 سالن سينمايي ‌در 47 کشور جهان نيز به روي پرده بود و در رتبه اول پرفروش‌ترين‌هاي جهان قرار گرفت.

«من نفرت انگيز» که در واقع اولين انيميشن سه‌بعدي شرکت يونيورسال است، درباره يک شخصيت شرور دست و پا چلفتي است که نقشه دزديدن ماه را مي‌کشد تا اينکه سه دختر بچه يتيم وارد زندگي‌اش مي‌شوند.

علاوه بر «استيو کارل» که به جاي شخصيت «گرو» حرف مي‌زند، جي سون سيگل، راسل برند، و جولي اندروز از ديگر سينماگراني هستند که کار صداپيشگي من نفرت انگيز را انجام داده‌اند.

اين انيميشن سه‌بعدي كه با هزينه‌اي 60 ميليون دلاري تهيه شده، در سه روز اول نمايش توانست همين مقدار فروش كند و صدر‌نشين جدول هفتگي نمايش شود.

بنا براعلام ديجيتال اسپاي، زماني كه اين انيميشن در دستور توليد قرار گرفت، حتي سازندگانش هم اطميناني به موفقيت بالاي آن در جدول گيشه نمايش نداشتند، به همين دليل حاضر شدند بيش از 65 ميليون دلار هزينه صرف توليد آن كنند.

آنها حتي، به جز استيو كارل و جولي اندروز، حاضر شدند از صداي بازيگر مطرح ديگري براي كاراكترهاي انيميشني خود استفاده كنند اما استقبال پيش‌بيني نشده بالاي تماشاگران از فيلم، سازندگان آن را شوكه كرد.

آنها پايان فيلم خود را باز نگذاشته بودند تا بتوان قسمت دوم آن را تهيه كرد اما هم اينك با موفقيت مالي و انتقادي فيلم، آنها در تدارك توليد قسمت دوم آن هستند.

اين انيميشن در حال حاضر عنوان يكي از پرفروش‌ترين انيميشن هاي سال 2010 را نيز به خود اختصاص داده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین