bato-adv
bato-adv

فیلیمو، نماوا یا فیلم‌نت؛ بهترین اپلیکیشن تماشای آنلاین فیلم و سریال

فیلیمو، نماوا یا فیلم‌نت؛ بهترین اپلیکیشن تماشای آنلاین فیلم و سریال
ارزان‌ترین اشتراک ماهانه را بین اپیکیشن‌های معروف نماوا و فیلم‌نت حدود ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشند و اشتراک شش‌ماهه فیلیمو با قیمت ۷۳۵ هزار تومان گران‌ترین گزینه است
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

فرارو- اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت به سه شکل فروخته می‌شوند؛ ماهانه، سه‌ماهه و شش‌ماهه. ارزان‌ترین اشتراک ماهانه را اپیکیشن‌های نماوا و فیلم‌نت حدود ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشند و اشتراک شش‌ماهه فیلیمو با قیمت ۷۳۵ هزار تومان گران‌ترین گزینه است. البته همه این اپلیکیشن‌ها برای اینکه از رقبای خودشان عقب نیفتند، تخفیف‌هایی را برای مشتریان جدید درنظر گرفتند و الان در سایتشان اشتراک‌های ماهانه، سه‌ماهه و شش‌ماهه را با ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر می‌فروشند. نکته مهم این است در سایت فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت قیمت اشتراک‌های ماهانه، سه‌ماهه و شش‌ماهه بدون احتساب مالیات نوشته شده و موقع خرید چیزی نزدیک ۹ درصد به هزینه نهایی اضافه می‌شود.

هزینه اشتراک فیلیمو؛ حداقل ۱۷۵ هزار تومان

به گزارش فرارو، هزینه اشتراک فیلیمو دست‌کم ۱۷۵ هزار تومان است. فیلیمو این گزینه را که یک ماه اعتبار دارد، برای مشتریانی درنظرگرفته که برای اولین بار اقدام به خرید اشتراک می‌کنند که البته نسبت به تابستان پارسال یعنی تقریبا شش ماه قبل ۴۰ درصد بیشتر شده است. البته فیلیمو برای جذب مشتری بیشتر، فعلا تصمیم گرفته اشتراک ماهانه خودش را با اعمال تخفیف ۳۰ درصدی، ۱۲۲ هزار تومان بفروشد. گفتیم که اشتراک ماهانه فیلیمو برای مشترکان جدید فیلیمو است و کسانی که می‌خواهند اشتراک فیلیمو را تمدید کنند، دوتا گزینه دیگر دارند؛ سه‌ماهه و شش‌ماهه. اشتراک سه‌ماهه فیلیمو ۵۲۵ هزار تومان قیمت دارد که در اولین روز‌های اردیبهشت امسال فیلیمو اشتراک سه‌ماهه خودش را با تخفیف ۴۰ درصدی، ۳۱۵ هزار تومان می‌فروشد. اشتراک شش‌ماهه فیلیمو هم که ۷۳۵ هزار تومان قیمت دارد، فعلا ۵۸۸ هزار تومان یعنی با تخفیف ۲۰ درصدی فروخته می‌شود. البته همه این عدد‌هایی که گفتیم بدون احتساب مالیات است و موقع خرید، ۹ درصد به هزینه اضافه می‌شود. فعلا این اشتراک با تخفیف تقریبا ۳۰ درصدی ۱۲۲ هزار تومان می‌فروشد.

هزینه اشتراک نماوا؛ حداقل ۱۱۹ هزار تومان

اشتراک نماوا مثل فیلیمو به‌سه‌شکل فروخته می‌شود؛ یک‌ماهه، سه‌ماهه و شش‌ماهه. ارزان‌ترین اشتراک فیلیمو که اعتبارش یک ماه است، ۱۱۹ هزار تومان قیمت دارد. البته نماوا برای کسانی که دفعه اول سراغ خرید اشتراک ماهانه نماوا می‌روند، تخفیف ۲۵ درصدی گذاشته و این اشتراک را ۸۹ هزار و ۲۵۰ تومان می‌فروشد. این را هم باید بگوییم که رقم ۱۱۹ هزار تومانی نماوا بابت اشتراک ماهانه، نسبت به تابستان پارسال ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است. اشتراک سه‌ماهه و شش‌ماهه نماوا هم گزینه‌های بعدی هستند. خرید اشتراک سه‌ماهه نماوا الان که در نیمه اول اردیبهشت هستیم، ۳۴۹ هزار تومان یعنی حدود ۱۸ درصد بیشتر از پارسال تمام می‌شود که البته این هزینه برای مشتریان جدید با ۳۰ درصد تخفیف به ۲۴۴ هزار و ۳۰۰ تومان تقلیل پیدا می‌کند. اشتراک شش‌ماهه نماوا هم چیزی نزدیک نیم‌میلیون تومان فروخته می‌شود و نماوا این یکی را ۱۰۰ هزار تومان (۲۵ درصد) گران‌تر از پارسال می‌فروشد. موقع خرید اشتراک نماوا، ۹ درصد به‌عنوان مالیات به هزینه‌ها نهایی اضافه می‌شود. نماوا ترافیک مصرفی مشترکان شاتل را رایگان و سایر اپراتور‌ها را نیم‌بها حساب می‌کند.

هزینه اشتراک فیلم‌نت؛ حداقل ۱۲۰ هزار تومان

خرید اشتراک ماهانه فیلم‌نت تقریبا معادل اشتراک ماهانه نماوا تمام می‌شود. فیلم‌نت اشتراک ماهانه خودش را ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشد که البته این هزینه برای مشتریان جدید ۹۶ هزار تومان یعنی ۲۰ درصد کمتر است. اشتراک سه‌ماهه و شش‌ماهه گزینه‌های بعدی خریداران اشتراک فیلم‌نت هستند. مثلا خرید اشتراک سه‌ماهه فیلم‌نت ۳۵۰ هزار تومان و خرید اشتراک شش‌ماهه فیلم‌نت ۷۱۰ هزار تومان هزینه دارد. فیلم‌نت هم برای جذب مشتری و به‌خاطر اینکه از رقبای خودش عقب نیفتد، اشتراک‌های سه‌ماهه و شش‌ماهه خودش را فعلا با تخفیف ۲۵ درصدی می‌فروشد. یعنی اشتراک سه‌ماهه را به‌جای ۳۵۰ هزار تومان، ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان و اشتراک شش‌ماهه را به‌جای ۷۱۰ هزار تومان، ۵۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشد. نهایتا ۹ درصد به‌اسم مالیات به هزینه نهایی اضافه می‌شود و فیلم‌نت مثل فیلیمو بابت نیم‌بها حساب کردن ترافیک مصرفی تضمین نمی‌دهد و آن را به سیاست‌های اپراتور‌ها ارتباط داده است.

مقایسه هزینه اشتراک فیلیمو، نماوا و فیلم‌نت

اشتراک

فیلیمو

نماوا

فیلم‌نت

یک‌ماهه

175 هزار تومان

119 هزار تومان

120 هزار تومان

سه‌ماهه

525 هزار تومان

349 هزار تومان

350 هزار تومان

شش‌ماهه

735 هزار تومان

499 هزار تومان

710 هزار تومان

برچسب ها: اشتراک فیلیمو
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین