bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۳۰۱۸۶

(ویدئو) یک سبد میوه جایزه نجات جان پیرزن از برخورد قطار!

(ویدئو) یک سبد میوه جایزه نجات جان پیرزن از برخورد قطار!
اقدام قهرمانانه رئیس ایستگاه راه آهن در منطقه وینگ سا تایلند برای نجات جان یک پیرزن ۷۵ ساله توجه و تحسین مردم را به خود جلب کرده است و فرماندار منطقه نیز با اهدای یک سبد میوه از او قدردانی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
یک سبد میوه جایزه نجات جان پیرزن از برخورد قطار!

فرارو- مردم تایلند از رئیس ایستگاه راه‌آهن بان سونگ در منطقه ویانگ سا به دلیل نجات جان یک پیرزن ۷۵ ساله مبتلا به اختلال شنوایی قدردانی کردند.

به گزارش فرارو، تصاویر دوربین‌های امنیتی نشان می‌دهد که حدود ساعت ۹:۵۰ صبح روز یکشنبه، این زن در حالی که قطار سریع السیر شماره ۸۵ (بانکوک-ناخون سی تاممارات) وارد ایستگاه می‌شد، در حال عبور از مسیر ریلی بود.

وقتی تیتیپونگ پیریپول رئیس ایستگاه متوجه این اتفاق شد، از دفترش بیرون دوید و چند لحظه قبل از اینکه قطار با این زن برخورد کند، او را از ریل خارج کرد.

بعداً مشخص شد که این زن ناشنوا بوده است.

نیروت مانیفان، فرماندار راه آهن ایالتی تایلند، با تقدیر از تیتیپونگ به خاطر اقدام قهرمانانه‌اش از همه مردم خواست قبل از پیاده روی، سوار شدن یا رانندگی در مسیر ریلی مراقب باشند و مطمئن شوند که ایمن است.

(ویدئو)

ویچاووت جینتو، فرماندار سورات تانی، سبدی میوه را به تیتیپونگ پیریپول، رئیس ایستگاه راه‌آهن بان سونگ اهدا کرد تا از او برای نجات جان پیرزن ۷۵ ساله تشکر کند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین