bato-adv
کد خبر: ۶۳۳۶۸۴

شکار پهپاد با اسلینگر و درسی که از جنگ اوکراین آموخته شد

شکار پهپاد با اسلینگر و درسی که از جنگ اوکراین آموخته شد
«ای او اس» (EOS) تولید سیستم ضد پهپاد ساخت استرالیا را با نام «اسلینگر» (Slinger) در کارخانه خود در کانبرا راه‌اندازی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

این فناوری محلی به طور رسمی توسط «مت تیستلتویت» دستیار وزیر دفاع راه اندازی شد. «اسلینگر» دارای یک رادار، یک توپ ۳۰ میلی‌متری با مهمات طراحی شده خاص و تثبیت‌کننده و فناوری نقطه‌ای اختصاصی «ای او اس» برای عملیات ضد پهپاد است. بر اساس گزارش‌ها، این سیستم می‌تواند پهپاد‌های متحرک را در بردی بیش از ۸۰۰ متر ردیابی کرده و به طور متمایز با آن درگیر شود.

به گزارش همشهری؛ مت جونز، معاون اجرایی سیستم‌های دفاعی «ای او اس»، گفت که این کمپانی از راه‌اندازی «اسلینگر» در پاسخ به تقاضای روزافزون بین‌المللی برای فناوری‌های پیشرفته ضد پهپاد هیجان‌زده است.

او افزود: ما درس‌هایی را که به سختی از میدان‌های جنگ، از جمله اوکراین، به دست آورده‌ایم، در سیستم اسلینگر خود به کار برده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که این سیستم به کسانی که می‌خواهند در برابر تهدید فزاینده پهپاد‌ها از خود دفاع کنند، برتری واقعی خواهد داد.

«ای او اس» اعلام کرد «اسلینگر» در استرالیا به طور خاص برای بازار‌های صادراتی با تمرکز بر مقابله با تهدیدات معاصر و در حال ظهور طراحی و توسعه یافته است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین