bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۴۶۵۳

کاهش قیمت سهام مخابرات و همراه اول

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۶ دی ۱۳۸۹


بهای سهام دو نماد شرکت مخابرات ایران و همراه اول امروز روی تابلوهای اصلی تالار بورس و فرابورس کاهش یافت. 

به گزارش ايلنا، بهای هر سهم شرکت مخابرات ایران امروز با ۵ ریال کاهش قیمت معادل ۰٫۱۹ درصد به ۲۶۵۰ ریال رسید. 

قیمت آغازین معاملات اخابر امروز ۲۵۹۷ ریال و قیمت پایانی آن ۲۶۵۰ ریال بود و بالاترین قیمت ۲۶۷۸ ریال و پایین‌ترین قیمت ۲۵۹۰ ریال را ثبت کرد. 

حجم معاملات امروز سهام شرکت مخابرات ایران به ۵ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۹۲ سهم به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۰۴ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۷۵ ریال به تعداد ۴۵۱ معامله رسید. 

نماد اخابر امروز تاثیر منفی ۴٫۸۲ واحدی در شاخص بورس داشت و ارزش بازار معاملات تالار شیشه‌ای بورس نیز به ۱۲۱ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۸۷ میلیون ریال رسید. 

نماد سهام شرکت ارتباطات سیار ایران روز تابلوی فرابورس نیز امروز همچون شرکت اصلی خود با کاهش قیمت مواجه بود و بهای آن را به ۳۷۸۰۲ ریال رساند. 

بهای سهام همراه امروز با ۱٫۳۸ درصد تغییر منفی مواجه بود و با حجم معاملا ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۵۷۴ سهم به ارزش ۹۳ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۸۶ میلیون ریال، یک هزار و ۴۹۰ معامله را امروز ثبت کرد. 

قیمت آغازین معاملات سهام همراه اول امروز ۳۷ هزار و ۸۰۵ ریال بود و بالاترین قیمت آن به ۳۸ هزار و ۲۷۸ ریال و پایین‌ترین آن به ۳۷۶۰۲ ریال رسید. 

نماد همراه در طول یک هفته گذشته بالاترین قیمت ۳۸ هزار و ۴۸۶ ریال را تجربه کرده و پایین‌ترین قیمت آن ۳۴ هزار و ۹۵۰ ریال بوده که متعلق به قیمت روز عرضه سهام در فرابورس است.

برچسب ها: مخابرات
مجله خواندنی ها
مجله فرارو