bato-adv

بهترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی

بهترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی
کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به میزان 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.

 فارغ از رنگ پوست و محل زندگی، همه ما برای حفاظت از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید به یک کرم ضد آفتاب خوب نیاز داریم. اغلب ما تصور می کنیم که فقط در روزهای آفتابی نیاز به استفاده از کرم ضد آفتاب است. اما جالب است بدانید که در هوای ابری همچنان 80 درصد از اشعه ماوراء بنفش خورشید به پوست شما نفوذ می کند. از این رو، می توان گفت استفاده از کرم ضدآفتاب در طول روز برای همه ضروری است.

به گزارش راهنماتو، یک کرم ضد آفتاب مناسب با محافظت قوی در برابر اشعه های UVA و UVB خورشید از آفتاب سوختگی پوست شما جلوگیری کرده، ایجاد چین و چروک و لکه های قهوه ای را به حداقل می رساند و احتمال ابتلا به سرطان پوست را تا حد زیادی کاهش می دهد. امروز قصد داریم بهترین کرم های ضد آفتاب بی رنگ خارجی را به شما معرفی کنیم:

محصول پیشنهادی ما: ضد آفتاب الارو حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 490,000 تومان)

کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو یکی از پرفروش ترین کرم های ضدآفتاب موجود در بازار است که با عملکرد چهارگانه خود، به محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان دست پیدا کرده است. این محصول با دارا بودن SPF50 قادر است به میزان 98 درصد از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. این کرم ضد آفتاب همچنین حاوی ماده موثر Dermaxyl بوده و از ایجاد چروک های ناشی از اشعه آفتاب جلوگیری می کند و مانع از پیری زودرس می شود. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه کرم ضد آفتاب الارو، دارا بودن ماده موثر آبرسان است که به حفظ هیدراتاسیون پوست کمک می کند. این کرم ضد آفتاب ضد رادیکال های آزاد بوده و از پوست در برابر استرس و رادیکال های آزاد محافظت می کند. این محصول فاقد عصاره و ماده مضر پارابن است و برای انواع پوست مناسب است.

اگر پیشنهاد ما مورد پسند شما نبود، می توانید گزینه های زیر را نیز مد نظر قرار دهید:

نام محصول میزان SPF مناسب پوست ترکیبات سایر ویژگی ها قیمت
ضدآفتاب دلانو مدل Invisible 50 معمولی و خشک ترکیبات ارگانیک مجاز، ویتامین A.E.C محافظت بسیار قوی در برابر اشعه های UAV و UVB 325,000 تومان
ضد آفتاب بی رنگ ام کیو INVISIBLE 50 چرب ترکیبات مرطوب کننده قوی مرطوب کننده، ضد چروک، مقاوم در برابر تعریق 310,000 تومان
ضد آفتاب بی رنگ پریم Anti Aging 50 معمولی عصاره تاک، ویتامین E ضد چروک، رطوبت رسان، فاقد چربی 260,000 تومان
ضد آفتاب بی رنگ ویتابلا 001 50 انواع پوست ویتامین A، ویتامین C فاقد چربی، ضد چروک، سبک 248,000 تومان
برچسب ها: کرم ضد آفتاب
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین