bato-adv
bato-adv

(تصاویر) برخورد پهپاد اوکراینی به یک آسمان‌خراش‌ در مسکوسیتی

(تصاویر) برخورد پهپاد اوکراینی به یک آسمان‌خراش‌ در مسکوسیتی
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد اوکراین سه‌شنبه شب با سه پهپاد به مسکو حمله کرد، دو پهپاد سرنگون شد، یک فروند دیگر با جنگ الکترونیک سرکوب شد و در مسکوسیتی سقوط کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

فرارو- وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با هواپیما‌های بدون سرنشین (پهپاد) به مسکو پایتخت روسیه حمله کرده است.

به گزارش فرارو، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که ۲ فروند پهپاد اوکراینی توسط سامانه‌های پدافند هوایی روسیه بر فراز مسکو سرنگون شده و یک پهپاد نیز توسط سامانه جنگ الکترونیک غیرفعال شده در شهر سقوط کرد.

سرگئی سوبیانین شهردار مسکو در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به اینکه چندین پهپاد در حین پرواز مورد اصابت سامانه پدافند هوایی قرار گرفتند، بیان کرد: یکی از آن‌ها به نمای طبقه ۲۱ یک آسمان‌خراش برخورد کرده است. او گفت که ۱۵۰ مترمربع شیشه شکسته است. هیچ کس آسیبی ندیده است.

در برخی تصاویر در شبکه‌های اجتماعی مشاهده شد که بر اثر سقوط یک پهپاد در منطقه‌ای که آسمان‌خراش‌هایی در آن قرار دارد، انفجاری رخ داده است.

در مسکو، پایتخت روسیه، ساختمان‌های مرتفعی در مرکز تجارت بین المللی مسکو وجود دارد که مقر شرکت‌های ملی و بین المللی است و مسکوسیتی نام دارد.

در ۲۴ و ۲۸ ژوئیه گزارش شد که اوکراین حملاتی را با پهپاد به مسکو انجام داده است و تلفات یا مجروحی نداشته است.

در ۳۰ جولای، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین تلاش کرده است با هواپیما‌های بدون سرنشین به مسکو حمله کند. یکی از پهپاد‌ها با یک آسمان‌خراش در منطقه مسکوسیتی برخورد کرد و ساختمان آسیب دید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین