bato-adv
bato-adv

بهترین سریال‌های کره‌ای که در مرداد و شهریور خواهید دید

بهترین سریال‌های کره‌ای که در مرداد و شهریور خواهید دید
در اینجا فهرستی از شش سریال کره‌ای را ملاحظه می‌کنید که پخش فصل اول آن‌ها در ماه جاری میلادی، از اواسط مرداد تا اواسط شهریور، آغاز خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد ماه آگوست برای طرفداران سریال‌های کره‌ای ماه خوشایندی باشد. از کمدی و عاشقانه و تخیلی تا تاریخی و ورزشی و جنایی؛ انواع مضمون‌ها و ژانر‌ها را در سریال‌های این ماه شاهد خواهیم بود.

به گزارش فرادید، ظاهرا سریال‌های کره‌ای دارند بیشتر و بیشتر به این سمت می‌روند که ژانر‌های مختلف را با هم در قالب یک داستان ترکیب کنند؛ این گرایش در سریال‌های این ماه نیز مشهود است؛ به خصوص در سریال‌هایی مثل «پشت لمس تو» یا «در حال حرکت». در اینجا فهرست مورد انتظارترین سریال‌های جدید این ماه را ملاحظه می‌کنید.

۱. در حال حرکت (moving)

به تازگی شبکۀ دیزنی‌پلاس هم پا جای پای نتفلیکس گذاشته و دارد وبتون‌های پرطرفدار کره‌ای را به سریال تبدیل می‌کند؛ انصافا تا الان این شبکه خیلی هم خوب کارش را انجام داده است. «در حال حرکت» تازه‌ترین محصول کره‌ای این شبکه است. داستان سریال در یک جهان خیالی در کره اتفاق می‌افتد و ماجرای سه دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که هرکدامشان یک جور قدرت خارق‌العاده و فراطبیعی دارند. اما پدر و مادر‌های آن‌ها از ترس آسیب رسیدن به فرزاندشان سعی کرده‌اند قدرت‌های آن‌ها را مخفی نگه دارند. اما آیا وقتی اوضاع دیگر بر وفق مراد نیست، آن‌ها می‌توانند از قدرت‌هایشان برای تغییر سرنوشتشان استفاده کنند؟

moving

۲. رای کشنده (killing vote)

این سریال که بازیگران نامداری مثل پارک هائه جین و پارک سونگ وونگ در آن ایفای نقش کرده‌اند، داستانی جنایی و رازآلود را دنبال می‌کند. مدتی است که جنایتکاران دارند به شیوه‌های مختلف از چنگ قانون و مجازات می‌گریزند، اما در همین حال سر و کلۀ یک چهرۀ مرموز به نام داگ ماسک پیدا شده که می‌خواهد آن‌ها را مجازات کند. شیوۀ داگ ماسک به این صورت است که پیامکی را به تعدادی از مردم ارسال می‌کند و از آن‌ها می‌پرسد که آیا فلان جنایتکار باید اعدام شود یا نه؟ اگر بیشتر از نصف دریافت‌کنندگان پیامک به سوال پاسخ مثبت بدهند، داگ ماسک آن فرد را می‌کشد. حالا گروهی از کارآگاهان دور هم جمع شده‌اند تا این فرد را قبل از اینکه به نام عدالت مرتکب قتل‌های بیشتری شود دستگیر کنند.

killing vote

۳. دختر نقابدار (mask girl)

داستان این سریال که شبکۀ نتفلیکس آن را بر اساس یک وبتون تهیه کرده، دربارۀ زنی به نام کیم مو می‌است که به خاطر ظاهرش احساس شرم می‌کند؛ تنها وسیله‌ای که به او در زندگی روزمره‌اش آرامش می‌دهد، فعالیت او به عنوان یک اینفلوئنسر آنلاین است؛ جایی که او در آن خودش را پشت یک نقاب پنهان می‌کند. از طرف دیگر یکی از همکارانش به او علاقمند شده، اما اعتماد به نفس کافی برای بیان احساسش را ندارد. اما وارد شدن آن‌ها در یک ماجرای خاص به تدریج رابطۀ نزدیکی بین آن‌ها پدید می‌آورد.

mask girl

۴. بوکسور دوست‌داشتنی من (my lovely boxer)

این یک داستان تراژیک در قلمرو ورزش است که سختی‌های تبدیل شدن به یک ورزشکار حرفه‌ای را نشان می‌دهد. این سریال از یک رمان اقتباس شده و داستانش دربارۀ یک دلال ورزشی است که بوکسور‌های با استعداد را وارد میدان می‌کند و قبل از اینکه آن‌ها افول کنند، پول زیادی از مبارزات آن‌ها به جیب می‌زند. اما وقتی او با دختر جوانی به اسم لی کوان سئوک ملاقات می‌کند، تصمیم می‌گیرد او را بر خلاف نفرات قبلی به یک قهرمان واقعی تبدیل کند.

my lovely boxer

۵. عزیزترینِ من (my dearest)

این سریال تاریخی که از شبکۀ ام‌بی‌سی پخش خواهد شد، برخی از بهترین بازیگران کره‌ای مثل نامگونگ مین، آن یون جین و لی هاک جو را در مقابل دوربین آورده است. داستان سریال در دوران حملۀ سلسلۀ چینگ به سرزمین چوسان اتفاق می‌افتد. محور اصلی قصه، یک رابطۀ عاشقانه میان مردی با گذشتۀ تاریک و پر از راز و دختری اشراف‌زاده است که ازدواج‌های قبلی‌اش به شکست انجامیده و در جستجوی یک عشق واقعی است.

my dearest

۶. پشت لمس تو (behind your touch)

این سریال که می‌شود آن را ترکیبی از کمدی، جنایت و تخیل توصیف کرد، دربارۀ یک زن جوان دامپزشک با یک قدرت فراطبیعی عجیب است. او می‌تواند فقط با لمس کردن کمر حیوانات و انسان‌ها، ذهن آن‌ها را بخواند و گذشتۀ آن‌ها را ببیند. ماجرا از جایی جالب‌تر می‌شود که او با یک کارآگاه وارد همکاری می‌شود. این کارآگاه قبلا در سئول کار می‌کرده، اما حالا تنزل درجه پیدا کرده و به این روستای کوچک فرستاده شده. او می‌خواهد با استفاده از قدرت این دامپزشک جایگاهش را دوباره به دست بیاورد. در همین زمان است که یک مجموعه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد.

Behind Your Touch

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین