bato-adv

بهترین و بدترین درختان برای حیاط خانه

بهترین و بدترین درختان برای حیاط خانه
اگر درختی می خواهید که به حیاط تان افزوده شود بهترین گزینه ها درختانی هستند که شکوفه می دهند و یا درختان زینتی که طیفی از برگ های رنگی زیبا را نشان می دهند. هم چنین باید مطمئن شوید درختی را انتخاب نمی کنید که به سرعت رشد می کند و قرار است تا ارتفاع زیادی رشد کند و حیاط تان را تحت الشعاع قرار داده و برای فونداسیون خانه تان نیز خطری ایجاد کند.

فرارو- درختان نوعی ویژگی باغ هستند که برای مدت زمانی طولانی با شما می‌مانند. بنابراین، قطعا شما می‌خواهید اطمینان کسب کنید که یکی از آن‌ها را درست انتخاب می‌کنید. از سیستم‌های ریشه‌ای بزرگ که می‌توانند آسیب ساختاری به خانه‌تان وارد کنند تا گونه‌های مهاجمی که میوه‌های نامرتب و شاخه‌های ضخیم تولید می‌کنند که فضای شما را تحت الشعاع قرار می‌دهند دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهند چرا می‌خواهید از درختان خاصی اجتناب کنید. در عوض، شما درختان زینتی کوچک تری را می‌خواهید که نگهداری از آن دشوار نباشد و در عین حال بهترین کمک را از نظر زیبایی شناختی نیز ارائه دهد.

بهترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه

هنگام انتخاب درخت مناسب برای کاشت در نزدیکی خانه چندین نکته را باید مدنظر قرار دهید. اگر درختی می‌خواهید که به حیاط تان افزوده شود بهترین گزینه‌ها درختانی هستند که شکوفه می‌دهند و یا درختان زینتی که طیفی از برگ‌های رنگی زیبا را نشان می‌دهند. هم چنین باید مطمئن شوید درختی را انتخاب نمی‌کنید که به سرعت رشد می‌کند و قرار است تا ارتفاع زیادی رشد کند و حیاط تان را تحت الشعاع قرار داده و برای فونداسیون خانه تان نیز خطری ایجاد کند.

در اینجا پنج درخت مورد تایید متخصصان برای کاشت در نزدیکی خانه ذکر می‌کنیم:

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه/  بهترین و بدترین درختان برای کاشت در حیاط

۱-درخت داگ وود

یکی از گیاهان مخصوص فصل پاییز که می‌تواند رنگ و زیبایی زیادی را به باغ شما ببخشد درخت داگ وود است. این گیاه درختی با ارتفاع متوسط است و حداکثر ارتفاع و عرض آن ۷.۵ متر است. این گیاه رشد کُندی دارد. این درخت بومی شرق ایالات متحده است. شکوفه‌های بهاری آن چشم انداز خیره کننده‌ای به اطراف خانه تان می‌بخشند. این درخت در طول فصول سال از مجموعه‌ای از شاخ و برگ عبور می‌کند.

۲- افرای ژاپنی

یکی از بهترین درختان برای باغ‌های کوچک این گیاه زینتی زیبا است که به فضای بیرونی شما رنگ و آرامش می‌بخشد و الهام بخش فضای باغ‌های ژاپنی می‌باشد. رنگ‌های پر جنب و جوش و ظاهر برازنده آن حس آرامش را ایجاد می‌کند. این درخت به دلیل شاخ و برگ‌های خیره کننده و اندازه جمع و جور خود شناخته شده و بدون آن که فضا را تحت تاثیر قرار دهد سایه فراهم می‌کند. افرای ژاپنی با انواع بسیار زیبا وکه در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف از قرمز تا نارنجی و سبز وجود دارند. در نتیجه، مطمئنا یکی از انواع افرای ژاپنی را پیدا خواهید کرد که مناسب شما و باغ تان باشد. این درختان در محوطه‌های سایه دارتر رشد می‌کنند.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه/  بهترین و بدترین درختان برای کاشت در حیاط

۳-ماگنولیا

این درخت گلدار حیاط خانه تان را به شکل تضمین شده‌ای زیبا می‌کند و انتخابی عالی برای کاشت در نزدیکی خانه است، زیرا علیرغم تاج پوشش وسیع سیستم ریشه‌ای کم عمقی دارد. ماگنولیا همیشه سبز است و گل‌های آن بزرگ و معطر است. این درخت زیبایی و عطر را به چشم انداز شما می‌افزاید به علاوه آن که رایحه شیرین شکوفه‌های ماگنولیا می‌تواند باعث آرامش شود. درخت ماگنولیا از نظر آب و هوایی مستعد رشد در مناطق جنوبی امریکا است.

۴- کرپ میرتل

درختی زینتی است که خوشه‌های گل زیبایی دارد و از رنگ بنفش تا سفید، صورتی و قرمز متغیر است. این درخت تابستانی است و مقاوم بوده و به حداقل نگهداری نیاز دارند و صرفا در اواخر زمستان برای تشویق به رشد نیاز به هرس دارد. کرپ میرتل آفتاب کامل را ترجیح می‌دهد. بنابراین، اگر این درخت را در نزدیکی خانه تان می‌کارید مطمئن شوید کاملا در سایه خانه تان قرار ندارد.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه/  بهترین و بدترین درختان برای کاشت در حیاط

۵-درخت ارغوان

درخت ارغوان بومی شرق ایالات متحده است و یکی از اولین درخت‌هایی است که هر بهار شکوفا می‌شود و جوانه‌های بنفش گلگون برجسته آن شاخه‌های برهنه را می‌پوشاند. این درخت کوچک برگریز معمولا تنها تا ۶ متر ارتفاع پیدا می‌کند به این معنی که در مدت ده سال دیگر از حیاط جلویی و ملک تان بزرگتر نخواهد شد. این درخت به لطف شکل گردی که دارد یک انتخاب فوق العاده تزئینی برای فضای بیرونی در خیاط خانه تان ایجاد می‌کند. در تابستان شاخ و برگ‌های جذاب و قلبی شکل آن به چشم می‌آید.

بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه

وقتی نوبت به این می‌رسد که از کدام درخت اجتناب کنید نگرانی اصلی شما اندازه درخت است. درختانی که بیش از حد بزرگ می‌شوند یا به سیستم‌های ریشه‌ای بزرگ متکی هستند به زودی می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند و در نتیجه به نگهداری بسیار بیش تری نیاز دارند. هنگام کاشت هر درختی اندازه آن را در زمان بلوغ، نزدیکی به خانه و آب و هوای محلی در نظر بگیرید.

۱-درخت توت

اولین درختی که می‌خواهید از آن دور شوید، توت است. چند درختی هستند که نمی‌خواهید خودروی تان را زیر آن پارک کنید و درخت توت قطعا یکی از آن هاست. در حالی که محصول این درخت (توت) زمانی که می‌رسد خوشمزه است و هم چنین مورد استقبال پرندگان قرار می‌گیرد نوعی آشفتگی بزرگ در حیاط تان ایجاد می‌کند.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه/

۲-افرای نروژی

درخت چشمگیری است، اما نه آن گونه که بخواهید در حیاط خلوت کوچک تان داشته باشید. این درخت عظیم مهاجم است. سیستم ریشه آن حیاط تان را اشغال کرده و سایه متراکمی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود فکر کنید هر روز هوا ابری است و هم چنین کاشت هر چیزی دیگری را در حیاط دشوار می‌سازد.

۳-بید مجنون

از نظر ساختاری بید مجنون با برگ‌های آبشاری خود بسیار دیدنی است و انبوه ساقه‌های آن ممکن است آن درخت را به درختی برای حفظ حریم خصوصی تبدیل کند. با این وجود، اتکای آن درخت به خاک مرطوب می‌تواند مشکل ایجاد کند این بدان خاطر است که سیستم ریشه مهاجم آن می‌تواند به پایه‌ها و سیستم‌های زهکشی آسیب برساند.

بهترین و بدترین درختان برای کاشت در نزدیکی خانه/

۴-درخت میموزا

درخت میموزا که اصالتا چینی است به دلیل شاخ و برگ زرد پردارش درختی محبوب برای محوطه سازی بوده، اما به دلایل مختلف بهتر است از آن اجتناب شود. این درخت مهاجم است و غلاف‌های بذر آن برای سگ‌ها سمی می‌باشد. در نتیجه، از این درخت زیبا دوری کنید!

۵-سرو لیلاند

سرو لیلاند آخرین، اما نه کم اهمیت‌ترین درختی است که توصیه می‌شود برای فضای اطراف خانه تان از آن استفاده نکنید. سرو‌های لیلاند به سرعت رشد می‌کنند، بسیار بزرگ و نزدیک به سازه‌ها می‌شوند و نور و جریان هوا را مسدود می‌کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین