bato-adv

مشخصات فنی ایکو ری‌را به صورت رسمی اعلام شد؛ کراس‌اوور ایران خودرو در یک قدمی بازار

مشخصات فنی ایکو ری‌را به صورت رسمی اعلام شد؛ کراس‌اوور ایران خودرو در یک قدمی بازار
برخلاف تارا که از پیشرانه EC۵ ایرانیزه موسوم به TU۵ پلاس استفاده می‌کند، ایکو ری‌را به موتور ملی ایران خودرو یعنی پیشرانه EF۷ توربوشارژر مجهز است. این موتور هم‌اکنون در محصولات خانواده دنا پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکنون نسخه بهینه آن یعنی EF۷ پلاس نیز معرفی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۹ مهر ۱۴۰۲

ایکو ری‌را محصول جدید ایران خودرو است که یک کراس‌اوور تولید داخل به حساب می‌آید. اکنون مشخصات رسمی این خودرو اعلام شده است.

به گزارش دیجیاتو، ایکو ری‌را محصول جدید ایران خودرو است که یک کراس‌اوور تولید داخل به حساب می‌آید. ورود این کراس‌اوور به خط تولید ایران خودرو باعث می‌شود تا ریرا را جایگزین پژو ۲۰۰۸ بدانیم، خودرویی که فرآیند تولید و عرضه آن به بازار با ناکامی همراه شد.

برخلاف تارا که از پیشرانه EC۵ ایرانیزه موسوم به TU۵ پلاس استفاده می‌کند، ایکو ری‌را به موتور ملی ایران خودرو یعنی پیشرانه EF۷ توربوشارژر مجهز است. این موتور هم‌اکنون در محصولات خانواده دنا پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکنون نسخه بهینه آن یعنی EF۷ پلاس نیز معرفی شده است. ایران خودرو این موتور را قوی‌ترین پیشرانه تولید داخل می‌نامد. حداکثر راندمان موتور EF۷P TC به ۱۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور خواهد رسید.

مشخصات ایکو ری‌را

گیربکس شش سرعته اتوماتیک که در دنا پلاس توربو اتوماتیک و تارا اتوماتیک نیز حضور دارد، به عنوان بخش انتقال قدرت ری‌را مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مطابق انتظار ما، ریرا یک کراس‌اوور شهری تک دیفرانسیل به حساب می‌آید. سیستم فرمان خودرو نیز از نوع برقی است. سایر مشخصه‌های فنی ری‌را هنوز از سوی ایران خودرو اعلام نشده‌اند.

مشخصات فنی ایکو ری‌را به صورت رسمی اعلام شد؛ کراس‌اوور ایران خودرو در یک قدمی بازار

امکانات ایمنی و رفاهی ایکو ری‌را

در بخش تجهیزات رفاهی، ایکو ری‌را به امکانات مرسوم یک کراس‌اوور جمع‌وجور مجهز است. سیستم ورود و استارت بدون کلید، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کمک در حرکت در سربالایی و سرازیری، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم چندرسانه‌ای با ۹ بلندگو و نمایشگر ۱۲ اینچی لمسی، سانروف، درب صندوق برقی، رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی و کلاستر‌های دیجیتال دوگانه از جمله تجهیزات کراس‌اوور ایران خودرو هستند.

ایران خودرو هنوز تصاویری را از کابین ریرا منتشر نکرده است. همچنین این خودرو هنوز قابل تست و بررسی توسط اصحاب رسانه نیست؛ بنابراین اظهار نظر در مورد کیفیت و نحوه عملکرد خودرو، هنوز زود است. همچنین قیمت ریرا هنوز از سوی ایران خودرو اعلام نشده است، با این حال انتظار داریم تا بهای این خودرو در محدوده رقبای آن قرار گیرد. ام وی ام X۵۵ پرو، کی ام سی X۵ و تیگارد X۳۵ از جمله رقبای ایکو ری‌را به شمار می‌آیند.

قیمت خودرو داخلی و خارجی را در صفحه قیمت خودرو فرارو مشاهده کنید. 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین