bato-adv
bato-adv

سقوط بی‌سابقه قیمت دنا در بازار آزاد + جدول

سقوط بی‌سابقه قیمت دنا در بازار آزاد + جدول
قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو سال ۱۴۰۱ از ۸۱۰ به ۷۱۰ میلیون رسیده است و ۱۰۰ میلیون ارزان شده است. همچنین قیمت دنا معمولی صفر ۱۴۰۱ نیز از ۶۹۰ به ۵۹۵ میلیون رسید و ۹۵ میلیون ریخته است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین، دنا از محصولات ایران خودرو از ابتدای سال ریزش سنگینی را ثبت کرده است و در صدر ریزش قیمت خودرو‌های داخلی قرار گرفته است. بر اساس قیمت خودرو امروز، قیمت دنا پلاس اتوماتیک به ۸۱۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به اردیبهشت ماه ۱۸۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت کارخانه دنا برای این مدل ۵۴۴ میلیون است. همچنین قیمت دنا پلاس ۵ دنده توربو سال ۱۴۰۱ از ۸۱۰ به ۷۱۰ میلیون رسیده است و ۱۰۰ میلیون ارزان شده است. همچنین قیمت دنا معمولی صفر ۱۴۰۱ نیز از ۶۹۰ به ۵۹۵ میلیون رسید و ۹۵ میلیون ریخته است.

قیمت دنا صفر

قیمت دنا صفرکیلومتر

دنا کارکرده

قیمت دنا کارکرده

قیمت دنا معمولی کارکرده سال ۹۷ با ۵۱هزارکیلومتر کارکرد حوالی ۵۱۰ میلیون تومان است. همچنین قیمت دنا پلاس اتوماتیک کارکرده سال ۹۹ نیز ۶۷۵ میلیون اعلام شده است.

دنا کارخانه

قیمت کارخانه دنا

قیمت کارخانه دنا جوانان اتوماتیک حوالی ۶۹۹ میلیون است. همچنین بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو قیمت کارخانه دنا پلاس اتومات ۵۴۴ میلیون و دنا پلاس ۶ دنده نیز ۴۸۲ میلیون شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

برچسب ها: قیمت خودرو دنا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین