bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۶۸۹۲۵۵

(ویدئو) اسرائیل ده‌ها عضو حماس را دستگیر و نیمه‌عریان کرد

(ویدئو) اسرائیل ده‌ها عضو حماس را دستگیر و نیمه‌عریان کرد
کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل فیلمی از دستگیری دها عضو حماس نشان داده است. در ویدئو و عکس‌های منتشر شده در روز پنجشنبه، ده‌ها مرد فلسطینی نیمه عریان در خیابانی در شمال غزه در ردیف‌هایی نشسته‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۷ آذر ۱۴۰۲

 

در حالی که اوج حملات ارتش اسرائیل هم اکنون در جنوب نوارغزه و شهر خان‌یونس است، امروز تصاویری از شمال این نوار ساحلی منتشر شده که در آن چندین مرد در حالی که تنها لباس زیر برتن دارند و دست‌هایشان از پشت بسته شده و توسط سربازان اسرائیلی محاصره شده‌اند منتشر شده که رسانه‌های اسرائیل می‌گویند متعلق به شبه‌نظامیان تسلیم شده گروه حماس است.

به گزارش فرارو، گفته شده این افراد در منطقه بیت‌لاهیا، ناحیه‌ای از شمالی‌ترین نقاط نوار غزه دستگیر شده‌اند. آن طور که از تصاویر به نظر می‌رسد به آن‌ها گفته شده که کفش‌هایشان را در آورند چرا که در تصاویر کفش‌های روی زمین رها شده دیده می‌شوند.

در تصاویر دیگر این مردان در پشت کامیون‌های ارتش اسرائیل دیده می‌شوند. رسانه‌های اسرائیل آن‌ها را پیکارجویان حماس نامیده‌اند که دستگیر یا تسلیم ارتش اسرائیل شده‌اند.

در تصویری دیگر مردی که دستان و چشمانش بسته شده دیده می‌شود که در یک محوطه باز شنی زانو زده است.

ارتش اسرائیل هنوز درباره این تصاویر اظهارنظر نکرده، اما یک روزنامه‌نگار شناخته شده فلسطینی - ضیا کلحوت - که برای شبکه نیوعرب کار می‌کند در میان دستگیرشدگان شناسایی شده است.

شبکه خبری نیوعرب می‌گوید خبرنگارش به همراه برادران و اقوامش در کنار دیگر غیرنظامیان بازداشت شده‌اند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین