bato-adv
کد خبر: ۶۹۲۴۰۴

«ایران ریتیل شو» نمایشگاهی در سطح استاندارد‌های جهانی صنعت خرده‌فروشی

«ایران ریتیل شو» نمایشگاهی در سطح استاندارد‌های جهانی صنعت خرده‌فروشی
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مراکزخرید، برندها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رویکردهای نوین صادرات در صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته (ایران ریتیل شو 2023) از تاریخ 2 تا 5 دی‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

«ایران ریتیل شو» نمایشگاهی در سطح استاندارد‌های جهانی صنعت خرده‌فروشی

این رویداد تخصصی اقتصادی و تجاری پس از تجربه موفق 4دوره قبلی که با استقبال و تحسین متخصصان این حوزه برگزار شد، در پنجمین دوره با حضور استارت‌آپ‌های مرتبط با این صنعت، فروشگاه‌های معتبر آنلاین و اینترنتی، شرکت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تجهیزات فروشگاهی، متخصصان و بهره‌برداران حوزه‌های تفریحات و سرگرمی و صنعت غذا و نوشیدنی، مراکزخرید در حال ساخت، برندهای پوشاک و چرمی، شرکت‌های توسعه دهنده و مدیریت مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و... آغاز‌به‌کار می‌کند.

نمایش توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید و صادرات، نمایش دستاوردهای توسعه شبکه فروشگاه‌های برندهای داخلی و توسعه خدمات رسانی یکسان به مشتریان در اقصی نقاط کشور و رشد فروش مجازی و استفاده از پلتفرم‌های آنلاین از مهم‌ترین رویکردهای برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

همچنین انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی و همفکری پژوهشگران و دست‌اندرکاران این صنعت بزرگ و شرکت‌های فعال در این حوزه ازجمله اهدافی است که برگزاری این نمایشگاه تخصصی دنبال می‌کند.

ضمناً تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه‌ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده‌فروشی بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه خواهد بود و استفاده از سیستم‌های کنترل کیفی محصول عرضه شده و در نهایت ایجاد فضـای جذاب برای ماندگاری بیشتر مشتریان در محوطه فروشگاه‌ها و جلب رضایت مراجعان در زمره اولین اهدافی است که هنگام برگزاری چنین رویدادهایی مورد توجه فعالان این حوزه قرار می‌گیرد. با توجه به شرایط موجود در واقع آنچه در رویدادهای مرتبط با خرده‌فروشی در کشور ما حائزاهمیت است تلاش برای فرهنگ‌سازی و متناسب‌سازی الگوهای زیست ایرانی با معیارهای استاندارد جهانی است؛ فرآیندی که می‌تواند در شرایط آرمانی به جهانی‌سازی خرده‌فروشی ایرانی نیز منتهی شود.

«ایران ریتیل شو» نمایشگاهی در سطح استاندارد‌های جهانی صنعت خرده‌فروشی

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری این نمایشگاه 12پنل تخصصی انتقال تجربه با حضور 60 مدیرعامل موفق برندهای مختلف از حوزه‌های متنوع صنعت خرده‌فروشی برگزار خواهد شد تا علاقه‌مندان و فعالان این صنعت بتوانند از آخرین دستاوردهای علمی و عملیاتی و تجربیات و الگوهای موفق برندهای پیشرو بهره‌مند شوند.

نمایشگاه امسال با مشارکت بیش از 120غرفه نمایشگاهی در سالن‌های 35، 38، A38، B38 برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها: صنعت خرده فروشی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv