bato-adv
bato-adv

قیمت خانه در مناطق مختلف تهران چقدر است؟

قیمت خانه در مناطق مختلف تهران چقدر است؟
امروز (یکشنبه) قیمت خانه در مناطق مختلف تهران با توجه به متراژ و سن بنا متفاوت است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲

اگر قصد خرید خانه در مناطق مختلف تهران را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، آپارتمانی ۶۵ در شمشیری در حالی که ۸ سال از ساخت آن گذشته شده است و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۴ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۴ ساله در شمشیری با متراژ ۴۴ متر و که دو اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در مهرآباد جنوبی با متراژ ۸۳ متر و سنی معادل ۱۰ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در فتح با متراژ ۱۱۳ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در فتح را دارید، با سرمایه ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۷۲ متر را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در استاد معین با متراژ ۴۲ متر و یک تاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۸ ساله در استاد معین با متراژ ۵۸ متر و دو اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در شهید دستغیب با متراژ ۴۳ متر و یک اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت خانه در مناطق مختلف تهران را مشاهده کنید: 

قیمت خانه در تهران امروز ۱ بهمن ۱۴۰۲

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین