bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۰۴۲۱۶

(ویدئو) هاموی دیوانه به حراج گذاشته شد

(ویدئو) هاموی دیوانه به حراج گذاشته شد
اولین هاموی شش چرخ دنیا را با پیشرانه ۸ سیلندر هلکت به فروش گذاشته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲

 

فرارو- یک خودروی مهیج شش چرخ و نظامی سابق با موتور ۸ سیلندر سوپرشارژ به حراج گذاشته شد.

به گزارش فرارو، این یک خودروی نظامی واقعی هاموی است که به شش چرخ ارتقا یافته است که همگی با موتور و آفرود الهام گرفته شده اند، با تغییرات دیگری از جمله سیستم تعلیق پایین، رینگ‌های آلیاژی بزرگ و لاستیک‌های قاق کوتاه.

یک موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ با ۷۱۷ اسب بخار - که معمولاً در خودرو‌های عضلانی دوج هلکت یافت می‌شود - نیز در مرکز خودرو، جلوتر از محور میانی، به جای زیر کاپوت که یک موتور ۶.۵ لیتری توربو دیزل V۸ در آن قرار دارد، نصب شده است.

این خودروی منحصر به فرد همچنین دارای یک سپر فولادی سفارشی، یک دیفیوزر فلزی جدید در عقب و یک اسپویلر بلند ساخته شده از قطعات هواپیما است.

سقف آن پایین آمده و کابین آن کوتاه شده است تا ظاهری افزایش یافته ایجاد کند و فضایی را برای تنها دو سرنشین برای قرار دادن در صندلی‌های سطلی فلزی و همچنین یک دسته ابزار دیجیتال و یک فرمان اسپرت باقی بگذارد.

کاربران این وسیله نقلیه می‌توانند از گوشی‌های هوشمند خود برای کنترل ویژگی‌هایی مانند استارت، چراغ‌ها، بوق و چراغ‌های راهنما استفاده کنند.

بدنه این خودرو با استفاده از آلومینیوم و فلز و نمای بیرونی و قسمت‌هایی از داخل آن با رنگ سبز مات پوشیده شده است که با پس‌زمینه نظامی آن مطابقت دارد.

این هواپیما با یک بال اسپویلر به سبک F۱ ساخته شده از یک بال هواپیمای واقعی ارائه می‌شود که همراه با بسیاری از ویژگی‌های جذاب دیگر، ظاهری سخت و ترانسفورماتور مانند به آن می‌دهد.

ترمز‌های دیسکی در هر شش چرخ، فرمان برقی و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک از جمله تعدادی از اصلاحات ذکر شده در این خودرو هستند.

هاموی بی‌نظیر در یک رویداد در کنار یک لامبورگینی دیابلو وی تی رودستر مدل ۱۹۹۷ که گفته می‌شود زمانی متعلق به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا، بود، به فروش می‌رسد. تصور می‌شود که این سیاستمدار آمریکایی تا تابستان سال ۲۰۰۲ صاحب این خودرو بوده است.

گفته می‌شود که خودروی سابق ترامپ با ویژگی‌های سفارشی مطابق با ترجیحات وی اصلاح شده است و حتی بر روی در آن پلاکی با عبارت «دونالد ترامپ ۱۹۹۷ دیابلو» نوشته شده است.

(ویدئو) هاموی دیوانه به حراج گذاشته شد

(ویدئو) هاموی دیوانه به حراج گذاشته شد

(ویدئو) هاموی دیوانه به حراج گذاشته شد

برچسب ها: هاموی حراج خودرو
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین