bato-adv
کد خبر: ۷۱۲۳۲۳

(ویدئو) صحنه‌ای دلخراش در حیات وحش که پسر ۱۲ ساله ثبت کرد

(ویدئو) صحنه‌ای دلخراش در حیات وحش که پسر ۱۲ ساله ثبت کرد
گوزن مادر در حالی که بسیار تلاش می‌کرد تا بچه خود را سرپا نگه دارد دچار جنون شد. مادر بچه‌اش را هل می‌داد و با شاخ‌هایش فشار می‌داد و تمام تلاشش را می‌کرد تا او را سر پا کند. اما کوچولو جز فریاد و لگدپرانی کاری نمی‌توانست انجام دهد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۲

 

نبرد شدید بین یک پلنگ و یک گوزن یالدار بر سر گوساله‌اش را ببینید که توسط یک پسر ۱۲ ساله با دوربین گرفته شده است. عزم مادر برای محافظت از بچه‌اش واقعاً الهام‌بخش است.

به گزارش فرارو، این گوزن یالدار مادر مجبور شد با یک پلنگ روبرو شود که گوساله چند روزه‌اش درست در مقابل او مورد حمله قرار گرفت.

محمد گاردی ۱۲ ساله این نبرد را با دوربین خود ضبط کرده است. او هنگام حرکت با والدینش در امتداد H۱-۳ به سمت کمپ ساتارا، با یک بچه گوزن یالدار تنها برخورد کردند. مادرش خیلی دور نبود، اما متأسفانه در کنارش نبود. سپس، از ناکجاآباد، یک پلنگ ماده جوان ظاهر شد و مستقیم به سمت گوساله کوچک رفت.

گوساله درمانده و کوچک هیچ شانسی برای مبارزه نداشت. پلنگ توانست گلویش را بگیرد. یک غذای آسان به نظرمی‌رسید. اما این فقط چند ثانیه طول کشید تا اینکه مادر متوجه شد چه اتفاقی دارد می‌افتد. گوساله فریاد زد و در یک لحظه مادر آنجا بود!

او که خیلی بزرگتر از پلنگ بود، ترسی نداشت و وارد شد. پلنگ طعمه رها کرد و فرار کرد، اما نه چندان دور. او می‌دانست که آنقدر به گوساله آسیب رسانده است که نمی‌تواند بدود. گوزن مادر در حالی که بسیار تلاش می‌کرد تا آن را سرپا نگه دارد دچار جنون شد.

مادر بچه‌اش را هل می‌داد و با شاخ‌هایش فشار می‌داد و تمام تلاشش را می‌کرد تا او را سر پا کند. اما کوچولو جز فریاد و لگدپرانی کاری نمی‌توانست انجام دهد. او زخمی شده بود. مادر در یک لحظه، برای کمک به او بسیار تلاش کرد که در واقع بچه‌اش را چند متر پرت کرد و این فقط موضوع را بدتر کرد.

به محض اینکه مادر کمی از بچه خود دور شد، پلنگ که همه این‌ها را تماشا کرده بود، برگشت. او به سمت گوساله آمد و مکث کرد، گوساله را نگرفت بلکه دیوانه وار به اطراف نگاه کرد و منتظر بود مطمئن شود که مادر برنمی گردد. به محض اینکه فکر کرد بی خطر است، سعی کرد گوساله را بردارد، اما درست مثل قبل، گوزن مادر با عجله وارد شد. او پلنگ را تا بالای درخت تعقیب کرد. سپس از آنجا دور شد.

این بار، پلنگ متوجه شد که اگر می‌خواهد موفق باشد، باید به سرعت اقدام کند. بنابراین، خیلی سریع از درخت پایین پرید، به سمت گوساله دوید، آن را به دهانش گرفت و به سمت بستر رودخانه دوید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین