bato-adv
کد خبر: ۷۱۳۱۱۱

(ویدیو) فرود «همای سعادت» این بار در پارک ملی گلستان

(ویدیو) فرود «همای سعادت» این بار در پارک ملی گلستان
تازه‌ترین خبر درباره این پرنده مربوط به تصاویر فرودش بر فراز ارتفاعات پارک ملی گلستان است که توسط دوربین یحیی مرادی مسوول روابط عمومی این ذخیره گاه زیستکره ثبت شده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲

تصاویری تازه از هما؛ پرنده نماد سعادت و خوشبختی میان ایرانیان در ارتفاعات پارک ملی گلستان منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

این روز‌ها نام هما حسابی بر سر زبان‌ها افتاده است، پرنده‌ای که برای ایرانیان جایگاه ویژه و خاصی دارد و به عنوان نماد سعادت و خوشبختی شناخته می‌شود. پرنده‌ای که چندی پیش انتشار فیلمی از آن در ارتفاعات طالقان توجه همه را به خود جلب کرد و عاملی شد تا بازار شایعات و اخبار متعدد درباره اش حسابی داغ شود.

انتشار فیلمی از هما، پرنده نماد سعادت ایرانیان، باعث شده است تا بازار انتشار اخباری بعضا جعلی درباره این پرنده حسابی این روز‌ها داغ شود.

چندی پیش هم خبری،درباره شکار این پرنده توسط شکارچیان با انتشار یک تصویر، به شدت وایرال شد. خبری که البته خیلی زود مشخص شد رنگ و بویی از واقعیت ندارد و تصویر منتشر شده درباره هما مربوط به دو سال پیش است و در تصویر محیط بانانی حضور دارند که پرنده هما را در زنجان از چنگال شکارچیان نجات دادند.

اما تازه‌ترین خبر درباره این پرنده مربوط به تصاویر فرودش بر فراز ارتفاعات پارک ملی گلستان است که توسط دوربین یحیی مرادی مسوول روابط عمومی این ذخیره گاه زیستکره ثبت شده است.

برچسب ها: همای سعادت
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین