bato-adv
کد خبر: ۷۱۵۶۶۷

(تصاویر) نمایش جدیدترین تسلیحات نظامی ایران در قطر

(تصاویر) نمایش جدیدترین تسلیحات نظامی ایران در قطر
در این نمایشگاه؛ بیش از ۱۵۰ شرکت و نهاد دولتی توسط DIMDEX به عنوان غرفه داران فهرست شدند. این شرکت‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله دفاع، مهندسی، هوافضا، انرژی و فناوری فعالیت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

در جریان برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دفاع دریایی (Dimex) قطر، برخی تجهیزات و دستاورد‌های دفاعی جدید کشورمان نیز در غرفه وزارت دفاع به نمایش درآمده‌اند.

به گزارش تسنیم، در این نمایشگاه؛ بیش از ۱۵۰ شرکت و نهاد دولتی توسط DIMDEX به عنوان غرفه داران فهرست شدند. این شرکت‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله دفاع، مهندسی، هوافضا، انرژی و فناوری فعالیت می‌کنند.

بر اساس وب سایت این رویداد، روسیه، ایتالیا، عمان، پاکستان و بریتانیا کشتی‌های جنگی خود را به DIMDEX ارسال کردند.

سامانه پدافندی کوتاه برد ۹ دی، انواه موشک‌های کروز ضد کشتی ایرانی، سامانه پدافندی دوش پرتاب میثاق، سامانه پدافند هوایی سوم خرداد و رادار بشر از جمله تسلیحات نظامی جدید ایران بود که در این نمایشگاه عرضه شد.

همچنین در این نمایشگاه برخی تسلیحات انفرادی مانند سلاح بومی مصاف، تیربار‌های ۲۰ و ۱۲.۷ میلیمتری نیز به نمایش درآمده‌اند.

پهپاد‌های شاهد ۱۲۹ و شاهد ۱۴۹ یا همان «غزه» و رادار‌های نقشه برداری سار با نام‌های S-۸۱۱ و S-۸۱۳ و بمب F-۳۶۵ از جمله مهمترین تجهیزات به نمایش درآمده توسط وزارت دفاع در این نمایشگاه هستند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین