bato-adv
کد خبر: ۷۲۰۰۸۰

تصادف مرگبار پژو با تریلی در هراز

تصادف مرگبار پژو با تریلی در هراز
جانشین پلیس راه فراجا از جزئیات حادثه برخورد یک دستگاه سواری‌ پژو با تریلی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۳

جانشین پلیس راه فراجا تصریح کرد: در محور هراز هم اکنون طول محور پرحجم است و در محدوده‌های منظریه، آب اسک و تونل وانا به صورت مقطعی جنوب به شمال ترافیک سنگین است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محبی ادامه داد: در محور چالوس و آزادراه تهران شمال، شاهد ترافیک سنگینی هستیم، به خصوص در محدوده‌های پل زنگوله و قبل از تونل‌های ۱۳ و ۱۸ از ساعت ۹ صبح امروز؛ دوم فروردین ماه نیز تردد وسایل نقلیه از مرزن آبان به سمت تهران ممنوع شده است و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح نیز محور چالوس و آزادراه تهران شمال - جنوب به شمال مسیر یک طرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت ۲۱ یا ۲۲ شب ادامه دارد.

جانشین پلیس راه فراجا افزود: توصیه می‌شود هم وطنانی که قصد سفر دارند، در مسیر‌های بیرون از شهر استراحت در طول سفر را مدنظر قرار دهند. متاسفانه شب گذشته ساعت ۴ صبح، یک دستگاه سواری پژو در استان خراسان رضوی- محور نیشابور، به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده با یک دستگاه تریلی که در محل ایمن و پارکینگ پارک شده بود از پشت برخورد کرده و منجر به فوت ۵ نفر از اعضای یک خانواده شده است.

وی متذکر شد: نباید به دلیل‌عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، روز‌های شادی عید نوروز را با از دست دادن جان عزیزان به خاطراتی بد تبدیل کرد.

سرهنگ محبی در پایان یادآوری کرد: تردد تریلر‌ها در سایر محور‌های کشور ممنوع است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین