bato-adv

طولانی‌ترین بازی‌های گیم پس که باید آن‌ها را تجربه کنید

طولانی‌ترین بازی‌های گیم پس که باید آن‌ها را تجربه کنید
از شانس خوب ما Xbox یک مجموعه عالی از این بازی‌ها را دارد و با مبلغ نسبتا کمی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بسیاری از این بازی‌ها هیچ محدودیتی ندارند و حتی سندباکس هستند تا هر کاری که می‌خواهید را درونش انجام دهید.

خیلی از گیمر‌ها ترجیح می‌دهند که بازی‌های سریع و کوتاه را انتخاب کنند. بازی‌هایی که طی چند بعد از ظهر ساده تمام شوند و یک تجربه خوب را برایشان ایجاد کنند. بقیه گیمر‌ها دوست دارند که یک برنامه‌ریزی بلندمدت برای بازی‌های خود داشته باشند و بازی‌هایی طولانی را انتخاب کنند.

به گزارش ویجیاتو، بازی‌هایی با داستان قوی و دنیایی بزرگ که می‌تواند برای ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم نگه دارد. با توجه به محبوبیتش، طولانی‌ترین بازی‌های گیم پس شاید یکی از بهترین منابعی باشد که از طریقش می‌توانید این بازی‌ها را تجربه کنید.

از شانس خوب ما Xbox یک مجموعه عالی از این بازی‌ها را دارد و با مبلغ نسبتا کمی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. بسیاری از این بازی‌ها هیچ محدودیتی ندارند و حتی سندباکس هستند تا هر کاری که می‌خواهید را درونش انجام دهید. پس اگر شما هم وقت خالی زیادی دارید و می‌خواهید آن را با بازی‌هایی خوب پر کنید، در ادامه با ویجیاتو همراه باشید تا با طولانی‌ترین بازی‌های گیم پس آشنا شوید.

Fallout ۷۶

گشت و گذار‌های بی‌پایان در کوهستان آپالاشیا به همراه یک موسیقی پس‌زمینه خوب می‌تواند به شدت اعتیادآور باشد. ماموریت‌های اصلی بازی Fallout ۷۶ شاید تنها ۳۵ ساعت طول بکشند، ولی ماموریت‌های جانبی و مناطقی که می‌توانید بگردید بی‌انت‌ها و همیشه هیجان‌انگیز خواهند ماند.

برخلاف دیگر بازی‌های Fallout، در این بازی شما دیگر تنها نیستید و می‌توانید به همراه دوستان خود از بازی لذت ببرید.

Rune Factory ۴ Special

تمامی بازی‌های کشاورزی تقریبا هرگز تمام نمی‌شوند و همیشه می‌توانید مشغول کاشت و برداشت باشید. حالا اگر المان‌های مبارزه‌ای یک بازی نقش‌آفرینی را هم به آن اضافه کنید یک بازی خوب به اسم Rune Factory ۴ Special خواهید داشت. شما در این بازی باید به سیاه‌چال‌های مختلف بروید و سعی کنید که ترکیب‌های خاص و متفاوتی را برای ساخت و ساز و داستان بازی پیدا کنید.

مثل بسیاری از بازی‌های سندباکس، در این بازی هم شما مجبور نیستید که داستان بازی را به سرعت پیش ببرید. شما هر وقت که بخواهید می‌توانید به داستان آن برگردید و هر وقت هم از آن خسته شدید، به کشاورزی و بهبود وسایل مبارزه خود بپردازید.

Tales Of Arise

این بازی مخصوص طرفداران یک داستان خوب است که به دنبال طولانی‌ترین بازی‌های گیم پس می‌گردند. در این بازی شما هم مبارزه‌هایی سریع و هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد و هم داستانی به شدت جذاب که برای چندین و چند ساعت شما را سرگرم خواهد کرد.

مجموعه The Tales بیش از ۱۵ عنوان خوب دارد و این مورد آخرین آن است. اگر دیگر بازی‌ها را هم تجربه کنید که قطعا لذتی دوچندان خواهید برد، ولی خب مجبور نیستید که با بازی‌های قبلی آشنا باشید تا از این مورد لذت ببرید. دنیای بسیار بزرگ این بازی و مکانیک‌های مبارزه بسیار زیبایی که دارد به راحتی می‌تواند شما را برای ساعت‌ها روی صندلی میخکوب کند.

Age Of Empires ۲: Definitive Edition

یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک Real Time هم راه خودش را بالاخره باید به این لیست پیدا می‌کرد. بازی Age of Empires ۲: Definitive Edition به راحتی یکی از اعتیادآورترین و جذاب‌ترین بازی‌های استراتژیکی است که می‌توانید پیدا کنید. این بازی پر است از سناریو‌های مختلف تاریخی به همراه ساختمان‌ها و نیرو‌هایی که کاملا بر اساس کشور‌های واقعی ساخته شده‌اند. تازه اگر از محتوا بسیار زیاد خود بازی خسته شوید، از طریق Map Editor بازی می‌توانید سناریو‌های خودتان را بسازید و از چالش‌هایی که شما و یا دوستانتان می‌سازند لذت ببرید.

Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch Remastered

اگر بازی‌های انیمه‌ای را دوست دارید که فضای زیبایی دارند و داستانی به شدت عمیق را دنبال می‌کنند، باید حتما Ni no Kuni: Wrath of the White Witch را امتحان کنید. این عنوان به این علت یکی از طولانی‌ترین بازی‌های گیم پس است که استودیو مشهور جیبلی یکی از قوی‌ترین داستان‌هایش را برایش استفاده کرده است. اگر شما بخواهید تمامی کار‌هایی که در این بازی می‌توانید را انجام دهید، شاید برای صد‌ها ساعت درگیرش باشید. شاید فکر کنید که اگر یک بازی تا این اندازه طولانی باشد، خسته‌کننده خواهد شد؛ ولی این بازی به شما ثابت خواهد کرد که اگر به اندازه کافی محتوا وجود داشته باشد، شما هرگز از یک بازی خسته نمی‌شوید.

Yakuza: Like a Dragon

مجموعه یاکوزا یکی از زیباترین و بهترین مکانیک‌های مبارزه‌ای را در میان بازی‌های تاریخ داشت. تا اینکه در بازی Yakuza: Like a Dragon همه چیز تغییر کرد و چندین برابر بهتر شد. این بازی به سمت سیستم مبارزه نقش‌آفرینی نوبتی رفت و از این طریق مبارزه‌هایش را به شدت جذاب‌تر کرد. هنوز هم هسته اصلی بازی‌های یاکوزا درون این بازی وجود دارد، ولی به نحوی که شاید از تمامی بازی‌های دیگر همین مجموعه بهتر باشد. بسیاری از بازی‌های طولانی بعد از مدتی تکراری خواهند شد، ولی این سیستم جدید مبارزه‌های یاکوزا باعث می‌شود که شما هرگز از بازی و مبارزه‌هایش خسته نشوید.

Dragon Age: Inquisition

تمامی بازی‌های مجموعه Dragon Age به قدری طولانی هستند که درون این لیست قرار بگیرند، ولی خب نسخه آخر آن یعنی Inquisition از همه طولانی‌تر است. مثل دیگر بازی‌های استودیو BioWare، در این بازی هم تصمیمات شما به شدت اهمیت دارند و داستان بازی را کاملا تغییر خواهند داد. خود بازی ۵۰ ساعت طول خواهد کشید، ولی شما می‌توانید با هر بار بازی کردن، یک سری از تصمیمات خود را تغییر دهید و با یک بازی کاملا متفاوت روبرو شوید.

Persona ۳ Reload

شما در هر بازی‌های نمی‌توانید بچه‌های دبیرستانی‌ای را پیدا کنید که از زمان آزاد خود برای مبارزه با هیولا‌ها استفاده می‌کنند. این بازی در حقیقت ریمیک بازی Persona ۳ است که اخیرا منتشر شد. این مجموعه سبک خاص خودش را دارد و طرفداران بسیار زیادی را هم طی چند سال گذشته پیدا کرده است. المان‌های کلاسیک نقش‌آفرینی در این بازی‌های واقعا برجسته هستند و باعث می‌شوند که یک تجربه خاص و متفاوتی از این سبک را داشته باشید. داستان بازی به شدت جذاب است و مبارزه‌هایش هم هیجان‌انگیز و نفس‌گیر هستند. اگر واقعا به دنبال یک بازی طولانی هستید که بیش از ۶۰ ساعت طول بکشد، این عنوان را از دست ندهید.

Pillars Of Eternity ۲: Deadfire – Ultimate Edition

طرفداران نقش‌آفرینی‌های کلاسیک عاشق این عنوان خواهند شد. درست است که Pillars of Eternity ۲: Deadfire از سیستم‌های قدیمی مبارزه نوبتی قبلی فاصله می‌گیرد، ولی ریشه‌ها و هسته بازی هنوز هم شبیه بازی‌هایی مثل Baldur’s Gate و Icewind Dale است. در این بازی هرگز با کمبود شخصیت‌های مختلف و ماموریت‌های خطرناک مواجه نخواهید شد. به خاطر داستان بسیار زیبایی که این بازی دارد هم شما هرگز گذر زمان را درونش احساس نخواهید کرد.

در این بازی تمامی تصمیماتی که می‌گیرید داستان بازی را به طور کلی تغییر خواهد داد. شما با کمترین تغییراتی درون بازی خود می‌توانید یک تجربه کاملا متفاوت را برای چند صد ساعت داشته باشید.

Assassin’s Creed Valhalla

بزرگی و عظمت نقشه بازی Assassin’s Creed Valhalla خودش به اندازه کافی قابل توجه است. حالا این موضوع را هم به آن اضافه کنید که بسیاری راز و ماموریت مختلف در این نقشه بزرگ وجود دارد و تنها منتظر شما هستند تا آن‌ها را بازی کنید. از نظر زمان بازی، این نسخه از اساسینز کرید طولانی‌ترین مجموعه‌اش است و ماموریت‌های اصلی آن به راحتی بیش از ۶۰ ساعت طول می‌کشد. از نظر بسیاری از افراد این بازی یک اساسینز کرید واقعی نیست، ولی یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی‌ای است که می‌توانید بازی کنید.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین