bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۲۴۴۴۲
توجیهات اسرائیل برای حمله به رفح

سخنگوی رژیم صهیونیستی: پس از ساخت پناهگاه، حمله به رفح را آغاز می‌کنیم

سخنگوی رژیم صهیونیستی: پس از ساخت پناهگاه، حمله به رفح را آغاز می‌کنیم
در ادامه اظهارات مسئولان رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم حمله به رفح، سخنگوی کابینه این رژیم هم ادعا کرده است که پس از ساخت پناهگاه برای آوارگان و ساکنان رفح، حمله را آغاز خواهند کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

«ایلون لوی»، سخنگوی کابینه رژیم اسرائیل امروز سه‌شنبه، توجیهات تازه‌ای برای حمله این رژیم به «رفح» ارائه و ادعا کرد: «ما پناهگاه‌هایی برای ساکنان آماده می‌کنیم تا عملیات نظامی را در رفح آغاز کنیم».

به گزارش فارس؛ رفح منطقه‌ای در جنوب نوار غزه است که حدود ۱.۵ نفر از مردم غزه در آنجا اسکان دارند. تاکنون بسیاری از کشور‌ها ل درباره تبعات حمله به این منطقه پرجمعیت هشدار داده‌اند. اسرائیل مدعی است که برای پیروزی نهایی بر حماس باید به منطقه رفح حمله کند.

لوی با این ادعا که جنبش مقاومت اسلامی فلسین (حماس)، «بحران گرسنگی را در غزه ایجاد کرد تا به اسرائیل فشار وارد کند»، درباره اسرای اسرائیلی در بند حماس هم گفت: «۱۳۳ خانواده هستند که منتظر بازگشت ربوده‌شدگان در غزه هستند».

با وجود اینکه مسئولان رژیم صهیونیستی از جمله اعضای کابینه و شخص نخست وزیر این رژیم، کاری برای تبادل اسرا انجام نداده‌اند، سخنگوی کابینه صهیونیستی می‌گوید که «کابینه تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا در سریعترین زمان ممکن، ربوده‌شدگان را بازگرداند».

ساکنان سرزمین‌های اشغالی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، تظاهرات‌های گسترده‌ای را به صورت مستمر علیه نتانیاهو برگزار می‌کنند تظاهرات کنندگان یکصدا خواستار سرنگونی نتانیاهو و امضای توافق بازگرداندن اُسرا شدند.

در قدس اشغالی اخیرا تظاهرات گسترده‌ای برگزار شده و طی آن معترضان خواستار سرنگونی نتانیاهو از قدرت شدند. معترضان تأکید دارند که نتانیاهو هیچ اهمیتی برای جان اسرای اسرائیلی قائل نیست.

کارشناسان بر این باور هستند که نتانیاهو به خوبی می‌داند پس از پایان جنگ علیه غزه، دیگر هیچ جایی در صحنه سیاست اسرائیل نخواهد داشت و به همین دلیل، بار‌ها مانع از حصول توافق پایان جنگ در غزه و آزادی اسرای اسرائیلی و فلسطینی شده است.

فیلم‌های زیر نیز مربوط به صحنه‌های اعتراضات صهیونیست‌ها به نتانیاهو است:



مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین