bato-adv
کد خبر: ۷۲۸۶۴۵

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
«فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.»
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین