bato-adv
کد خبر: ۷۲۹۱۳۷

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو