bato-adv
کد خبر: ۷۳۰۶۶۲

تمدید تعلیق پرواز‌های لوفت هانزا به ایران تا این تاریخ

تمدید تعلیق پرواز‌های لوفت هانزا به ایران تا این تاریخ
هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پرواز‌ها به تهران نوشت: در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌های خود به تهران را تا روز ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) تمدید کرد. این شرکت از فضای هوایی ایران نیز تا اطلاع ثانوی برای پرواز‌ها به سوی آسیا استفاده نخواهد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله، لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پرواز‌های خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) خاتمه یابد، ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.

لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پرواز‌ها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیما‌های این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده است.»

این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین