bato-adv
کد خبر: ۷۳۱۸۰۰

آخرین وضعیت مناطق سیل زده

آخرین وضعیت مناطق سیل زده
«شب گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش‌ها به ۱۰۷ میلی متر رسید. همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه‌های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند. خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش‌ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی‌ها هنوز ادامه دارد.»
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت مناطق دارای بارش شدید را تشریح کرد و گفت: ستاد‌های آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا، حسین ظفری درباره آخرین وضعیت استان‌های سیل زده، افزود: شب گذشته بارش‌های شدیدی در استان‌های غربی و جنوبی کشور داشتیم. در استان خوزستان شهر دزفول میزان بارش‌ها به ۱۰۷ میلی متر رسید.

وی اظهار کرد: همچنین در ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری راه‌های عشایری آسیب جدی دیده اند و تعدادی دام نیز تلف شده‌اند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: خوشبختانه تلفات جانی در اثر این بارش‌ها نداشته‌ایم، اما ارزیابی‌ها هنوز ادامه دارد.

ظفری گفت: راه‌های اصلی باز هستند و تردد در جریان است.

وی افزود: برق در شهر معمولان استان لرستان نیز قطع شده بود که با همکاری سازمان‌ها وصل شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: نیرو‌های امدادی در استان‌های شمالی، غربی و شمال غربی کشور در حالت آماده باش قرار دارند.

ظفری با اشاره به آبگرفتگی‌ها گفت: در بخش‌هایی از شهرهای، اهواز و ایلام برخی خانه‌ها دچار آبگرفتگی شدند که ساکنان به مناطق امن انتقال داده شدند.

وی افزود:در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری، عده‌ای از مردم در محاصره سیلاب قرار گرفته بودند که به کمک نیرو‌های امدادی رهایی یافتند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به بارش تهران ادامه داد: در بازدید‌های میدانی خودم در اطراف تهران مشاهده کردم که تمام نیرو‌های امدادی اعم از هلال احمر، پلیس، آتش نشانی و اورژانس در آمادگی کامل هستند.

ظفری گفت: ستاد‌های آمادگی بحران در استان‌ها تشکیل شده‌اند. این آمادگی‌ها تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت و ان‌شاءالله این بارش‌ها را نیز سپری می‌کنیم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین