bato-adv
bato-adv

فقط استقلال نکونام توان رکوردشکنی دارد

فقط استقلال نکونام توان رکوردشکنی دارد
فصل جاری لیگ برتر ایران بالا و پایین زیادی داشته و استقلال قطعا تیمی رویایی نیست، اما به واسطه تداوم در کسب نتایج خوب و نباختن در بازی‌های بسیار، در حال حاضر در رده اول جدول رده بندی لیگ برتر است و نزدیکترین تیم به شکستن یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

 در سال ۱۴۰۱ استقلال تهران با کسب ۶۸ امتیاز که البته ۲ امتیازش به خاطر برد انضباطی برابر گل گهر سیرجان بود، رکورد تاریخ لیگ فوتبال ایران را شکست.  استقلال آن سال در شرایط عادی با ۶۶ امتیاز هم قهرمان می‌شد، اما تساوی ۰-۰ این تیم برابر گل گهر به برد ۳-۰ انضباطی بدل شد.

امروز استقلال ۵۷ و پرسپولیس ۵۶ امتیاز دارند.  پرسپولیس در بهترین شرایط می‌تواند ۱۲ امتیاز گرفته،  با رکورد استقلال سال ۱۴۰۱ مساوی کند و تنها استقلال است که می‌تواند با ۴ برد متوالی به امتیازی برسد که هیچ تیمی در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان موفق نشده کسب کند.

استقلال در صورت برد در ۴ بازی آینده،  ۶۹ امتیاز به دست خواهد آورد.  امتیازی که تیم‌های لیگ ایران چه با حضور ۱۶ تیم و چه با حضور ۱۸ تیم هیچگاه به آن دست پیدا نکرده اند.  لیگ برتر ایران در ۴ هفته پایانی می‌تواند شاهد روز‌های پرحادثه زیادی باشد، اما به هر حال اگر قرار به ثبت رکوردی در تاریخ لیگ باشد، این رکورد تنها توسط تیم استقلال شکسته خواهد شد.

 

منبع:طرفداری 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین