bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۴۶۴۷

اولین تصاویر از حادثه انفجار منزل مسکونی در میدان نامجو

اولین تصاویر از حادثه انفجار منزل مسکونی در میدان نامجو
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی همراه با تخریب یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در حوالی میدان نامجو خبر داد و گفت: این حادثه منجر به سوختگی یک مرد ۳۵ ساله شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

فرارو- سید جلال ملکی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۵ دقیقه بامداد امروز حادثه انفجار ساختمان مسکونی در میدان نامجو خیابان شیح صفی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان سه دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در هر طبقه یک واحد حدود ۴۵ متری وجود داشت که در طبقه چهارم این ساختمان آتش سوزی مختصر همراه با انفجار روی داد.

ملکی اظهار کرد: بدلیل شدت این انفجار بخشی از دیوار و سقف‌های این ساختمان و همچنین شیشه‌های ساختمان‌های اطراف تخریب و شکسته شد.

وی گفت: آتش نشانان بی درنگ عملیات آواربرداری و جستجوی افراد را آغاز کردند و تنها یک مرد جوان ۳۵ ساله در طبقه چهارم دچار مصدومیت و سوختگی شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی اعلام کرد و ادامه داد: بررسی‌های اولیه آتش نشانان حکایت از نشت گاز از یکی از وسایل موجود در منزل و ایجاد شدن جرقه و شعله اعلام کردند.

 
 
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین