bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۵۴۹۹

رشیدی کوچی: طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد

رشیدی کوچی: طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد
«نگاهم بر این است که طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد و تنها در دستور کار قرار گرفت. ما به جای اینکه دنبال تصویب قانون خوبی باشیم، به دنبال سیاسی‌کاری و سیاسی بازی هستیم. پشت پرده معامله‌هایی برای هیات رئیسه دور بعد در حال انجام است، اما ارزش آن را ندارد که برای تصاحب صندلی با روح و روان مردم بازی کنیم!»
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نماینده مرودشت در مجلس گفت: یک عده در کشور به این نتیجه رسیدند که هر چقدر مردم ناراضی‌تر باشند، کمتر پای صندوق می‌آیند و این امر به نفع آن‌ها است، این اتفاق نیز در انتخابات مجلس افتاد و این دستاورد را برای ریاست جمهوری تقویت می‌کنند.

به گزارش جماران، جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها مجلس گفت: نگاهم بر این است که طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد و تنها در دستور کار قرار گرفت. ما به جای اینکه دنبال تصویب قانون خوبی باشیم، به دنبال سیاسی‌کاری و سیاسی بازی هستیم. پشت پرده معامله‌هایی برای هیات رئیسه دور بعد در حال انجام است، اما ارزش آن را ندارد که برای تصاحب صندلی با روح و روان مردم بازی کنیم!

وی در پاسخ به این سوال که برانگیختن حساسیت و سماجت یا لجاجت با مردم از کجا نشات می‌گیرد؟ گفت: علتش این است که ۸ درصد از ۹۲ درصد بزرگتر شده است!

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین