bato-adv
bato-adv

تصمیم هوشمندانه بهاره افشاری به عدم حضور در «پدرخوانده»

تصمیم هوشمندانه بهاره افشاری به عدم حضور در «پدرخوانده»
بهاره افشاری را باید برنده مطلق تمام رئالیتی‌شو‌های مافیایی لقب داد؛ بازیگری که با تیزهوشی خیلی به‌موقع و درست مسیرش را از این رئالیتی‌شو جدا کرد تا همچنان بازیگر باقی بماند، نه پلیر مافیا.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور در گیم‌شو‌ها و رئالیتی‌شو‌ها از جمله رئالیتی‌های مافیایی مدت‌هاست که برای قشری از بازیگران تبدیل به مفر درآمد و البته کسب شهرت شده است. بسیاری از چهره‌های کمتر شناخته شده در عرصه بازیگری و اجرای زنده صحنه‌ای با حضور در این گیم‌شو‌ها و رئالیتی‌شو‌ها به شهرت رسیدند و برخی هم حتی پایشان به بیلیورد‌های شهری و تبلیغات سوسیس و کالباس هم باز شد.

به گزارش فیلم نیوز، درکنار آن‌ها، دسته دیگری حضور داشتند که این دسته در رده بازیگران جوانی قرار می‌گرفتند که تازه به شهرت رسیده بودند و آمده بودند تا با حضور در این رئالیتی‌شو‌ها به شهرت بیشتری برسند، اما آنقدر حضورشان طولانی و مداوم شد که دیگر مخاطبان فراموش کردند آن‌ها روزگاری بازیگر هم بودند.

در این میان پای برخی بازیگران شناخته شده هم به رئالیتی‌ها مافیایی باز شد. تعدادی آنقدر ضعیف و نا کاربلد بودند که زود حذف شدند، اما تعدادی دیگر حضور درخشانی داشتند. یکی از این دسته از بازیگران بهاره افشاری بود که ابتدا با حضور در «شب‌های مافیا» استعداد خود را به رخ کشید و سپس با شرکت در رئالیتی‌شو «پدر خوانده ۱» درخشید.

فصل اول «پدرخوانده» به دلیل انگیزه بالای سعید ابوطالب برای ساخت یک رئالیتی‌شو مافیایی جذاب به اثری درخشان و به یادماندنی تبدیل شد. بهاره افشاری توانست در آن فصل در کنار چند پلیر دیگر از جمله امیر علی‌نبویان و مجید واشقانی متمایز و درخشان ظاهر شود و نظر‌ها را به سمت خود جلب کند.

اما افشاری به نسبت دو نفر دیگر بیشتر مورد توجه و بحث قرار گرفت. برخی شرکت‌کننده‌ها به او اتهام تقلب زدند و همین‌موجب شد بحث پیرامون این بازیگر بیشتر شود. از اینجا به بعد بهاره افشاری روی لبه تیغ رفت و یک حرکت اشتباه می‌توانست آینده کاری‌اش را تحت الشعاع قرار دهد، اما او با هوشیاری هرچه تمام‌تر در مقابل این اتهام و هجمه‌های وارد شده سکوت کرد. سکوتی که موجب شد این تب آرام آرام فروکش کند و عده زیادی حتی در مقام دفاع از او هم بربیایند. این سکوت تیزهوشانه موجب شد تا از یک طرف از اتهامات وارد شده تبرئه شود و از سوی دیگر موجب افزایش محبوبیتش شود. او بعد‌ها چیزی نزدیک به یکسال و چند ماه با حضور در ایونت پدرخوانده و اجرای زنده آن در حضور تماشاگران عملا خط بطلانی بر همه اتهامات کشید و بعد از آن با حضور در برنامه «رو ب رو» سکوتش را شکست و درباره شائبه تقلب حرف زد.

اما زیرکانه‌ترین تصمیم بهاره افشاری جایی بود که او به دعوت سعید ابوطالب برای حضور در فصل دوم پاسخ منفی داد. او به بهانه اینکه باید با البسه شخصیت‌های تاریخی دربازی حاضر شود در فصل دوم شرکت نکرد. فصلی که دقیقا تبدیل به قتلگاه ستارگان فصل پیش از جمله امیر‌علی نبویان و مجید واشقانی شد.

در واقع در این فصل همه شرکت‌کننده‌ها روی این دو نفر زوم بودند و عملا اجازه نمی‌دادند بازی آن‌ها شکل‌بگیرد اتفاقی که موجب شد در رقابت‌های فینال عملا شاهد یک بازی بسیار ضعیف و دور از انتظار از این دو پلیر باشیم. افشاری اتفاقا خوب می‌دانست که قرار است در چه مهلکه‌ای گیر کند که حاضر به شرکت در فصل دوم نشد.

افشاری در همان ایامی که «پدر خوانده ۲» در حال پخش بود، از حضور خود در فصل سوم «پدرخوانده» خبر داد، اما در ایامی که خبر تولید این فصل در رسانه‌ها دست به دست می‌شد خبر آمد که او در این فصل هم حاضر نخواهد بود و قصد دارد تمام تمرکزش را به حضور در سریالی که مشغول بازی در آن بود معطوف کند.

او این بار بازهم تیزهوشی به خرج داد و در فصل سوم «پدر خوانده» حاضر نشد. فصلی که به دلیل تغییر دوباره سناریو از یک طرف و شرکت تعدادی پلیر ناشناخته نمی‌شد با اطمینان روی موفقیتش حساب باز کرد. عملکرد ناامید‌کننده شرکت کننده‌ها در سه قسمت اول فصل جدید نشان داد که بهاره افشاری نه تنها تصمیم اشتباهی نگرفته بلکه آنالیز درستی از اتفاقات فصل جدید داشته و حاضر به شرکت در این فصل نشده است.

افشاری با عدم شرکت در فصل جدید «پدر خوانده» و پاسخ منفی به دعوت دست‌اندارکاران رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا؛ زودیاک» می‌خواهد در بین مخاطبان به عنوان یک بازیگر شناخته شود تا پلیر بازی مافیا.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین