bato-adv
bato-adv

اولین طرح فروش فوق‌العاده بعد از حواشی اتوبان کاشان؛ متقاضیان از تیگو ۸ پرو مکس استقبال می‌کنند؟

اولین طرح فروش فوق‌العاده بعد از حواشی اتوبان کاشان؛ متقاضیان از تیگو ۸ پرو مکس استقبال می‌کنند؟
بعد از حاشیه پیش آمده برای یک دستگاه X۵۵ پرو در اتوبان قم کاشان، اولین طرح فروش مدیران خودرو آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

فروش فوق العاده یک خودروساز خصوصی بعد از حواشی به وجود آمده آغاز شد.

به گزارش اقتصادنیوز، بعد از حاشیه پیش آمده برای یک دستگاه X۵۵ پرو در اتوبان قم کاشان، اولین طرح فروش مدیران خودرو آغاز شد.

البته اتفاق اتوبان کاشان تبعات متعددی برای مدیران خودرویی‌ها داشت. این خودروساز کرمانی بعد از انتشار تصاویر واژگونی خودرو X۵۵ پرو برای این محصول خود فراخوانی صادر کرد تا بلکه بتواند حواشی را مدیریت کند. اما این اتفاق نیفتاد و پای مسئولان استان و همچنین مدیران سازمان ملی استاندارد به خطوط تولید این خودوساز خصوصی باز شد. در ادامه نیز خبر رسید که سازمان مل استاندارد تا اطلاع ثانوی جلوی شماره گذاری X۵۵ پرو رو گرفته است تا نسبت به ایمن بودن این محصول اطمینان حاصل کند.

همه این اتفاق‌ها در شرایطی رقم خورد که از بازار خودرو نیز خبر رسید که داد و ستد محصولات مدیران خودرو تا حدی کُند شده و متقاضیان با تردید نسبت به خرید محصولات این خودروساز اقدام می‌کردند. فروشندگان نیز به دنبال این بودند تا محصولات این برند خودروسازی را بفروشند.

حالا بعد از گذشت حدود سه هفته مدیران این خودروساز کرمانی اولین طرح فروش خود را برای تیگو ۸ پرومکس برگزار می‌کنند.

این طرح فروش به صورت اسقاطی برگزار می‌شود و متقاضیان عادی که قصد استفاده از تسهیلات بانکی دارند می‌توانند با پرداخت ۶۰ درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت، خودروی مورد نظر خود را در اختیار بگیرند. افراد عادی واجد شرایط تسهیلات بانکی ۴۰ درصدی در دسترس شان است.

متقاضیانی که خودروی اسقاطی دارند می‌توانند بعد از اسقاط خودروی در اختیار خود از تسهیلات بانکی ۵۰ درصدی استفاده کنند. این افراد باید ۵۰ درصد باقی مانده را نیز در قالب پیش پرداخت به حساب مدیران خودرو واریز کنند.

این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

مدیران خودرو مشخص نکرده که تیگو ۸‌های پرو مکس را در این طرح فروش با چه رنگ‌هایی عرضه می‌کند.

این خودروساز کرمانی قول داده بعد از تکمیل پرونده خرید و واریز وجه توسط مشتریان (چه عادی و چه دارندگان خودرو‌های فرسوده) طی ۴۵ روز کاری خودرو‌های عرضه شده در این طرح فروش را برای متقاضیان فاکتور کند.

تیگو ۸ پرو مکس مدل ۱۴۰۳ با قیمت حدود دو میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان در نمایندگی عرضه می‌شود. همین خودروی چینی در بازار با قیمتی حول و حول سه میلیارد و۱۰۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود؛ بنابراین متقاضیان اگر در این طرح فروش فوق العاده شرکت کنند، سودی حدود ۵۰۰ میلیون تومانی را نصیب خود می‌کنند.

باید منتظر ماند و دید متقاضیان چه استقبالی از این طرح فروش فوق العاده می‌کنند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین