bato-adv
bato-adv

کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر از پرسپولیس است

کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر از پرسپولیس است
بازیکن پیشین استقلال معتقد است که سرنوشت رتبه‌های اول تا سوم جدول لیگ برتر فوتبال تا هفته پایانی غیرقابل پیش‌بینی است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

سید مهدی سیدصالحی درباره رقابت میلی‌متری استقلال و پرسپولیس بر سر قهرمانی اظهار کرد: طبیعتاً قهرمان روز آخر مشخص خواهد شد. به خاطر یک امتیاز اختلاف بین استقلال و پرسپولیس احتمال لغزش دو تیم در یکی از دیدار‌های باقی مانده وجود دارد، ولی به نظرم تا آخرین روز هیچ چیز مشخص نیست.

او ادامه داد: هر ۲ تیم در ادامه با تیم‌های در حال سقوط بازی خواهند کرد. استقلال این هفته با نساجی بازی می‌کند و پرسپولیس با استقلال خوزستان. آن‌ها انتحاری بازی می‌کنند، چون چیزی برای از دست دادن ندارد و طبیعتاً هر دو تیم کار دشواری خواهند داشت.

سیدصالحی اضافه کرد: پرسپولیس به خاطر فوتبال مالکانه و نفراتی که در اختیار دارد کارش راحت‌تر از استقلال است. استقلال به دلیل نداشتن وینگر چپ و راست سرعتی کار سختی دارد، خصوصاً وقتی تیم‌ها کام‌بک می‌زنند.

این پیشکسوت فوتبال مطرح کرد: دیدار با نساجی می‌تواند استقلال را به قهرمانی نزدیک‌تر کند. نساجی مقابل پرسپولیس هم فوق‌العاده بود و حرکت انفرادی اورونوف باعث شکست این تیم شد. به نظرم تا هفته آخر احتمال قهرمانی برای هر دو تیم وجود دارد.

او درباره جدال سپاهان و تراکتور برای کسب سهمیه در لیگ برتر و جام‌حذفی گفت: جام‌حذفی که جام شگفتی‌هاست. هر دو تیم پرمهره و پرهوادار هستند و با این حساب مدعی‌های اصلی جام حذفی محسوب می‌شوند. از زمانی که در کادر فنی تراکتور تغییراتی ایجاد شده این تیم نتایج خوبی گرفته و سپاهان هم چند بازی اخیرش را نبرده و سومی این تیم به خطر افتاده است. مانند قهرمانی استقلال و پرسپولیس، باید تا آخر منتظر باشیم و ببینیم بین مورایس و مطهری کدام یک موفق می‌شوند.

سیدصالحی تصریح کرد: امیدوارم تیم‌ها با صلابت کارشان را انجام دهند و در نهایت هر تیمی مستحق قهرمانی به این عنوان دست پیدا کند. تیم‌هایی که شایسته حضور در لیگ برتر هستند باقی بمانند.

برچسب ها: استقلال پرسپولیس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین