bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۶۴۴۹

مدیریت بحران خراسان‌رضوی: مشهدی‌ها امروز، شنبه در منزل بمانند!

مدیریت بحران خراسان‌رضوی: مشهدی‌ها امروز، شنبه در منزل بمانند!
«بر اساس پیش‌بینی‌ها فعالیت این سامانه در شهرستان‌های شمالی به‌ویژه سرخس و مشهد بیشتر خواهد بود، لذا توصیه می‌شود مردم در این مناطق به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیرضروری شهری و جاده‌ای خودداری کنند و یا لااقل تردد‌های خود را به حداقل برسانند.»
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

در حالی که از دقایقی قبل، بارش باران در برخی نقاط مشهد آغاز شده سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از مردم مشهد خواست امروز در خانه بمانند.

به گزارش فارس، هم‌اکنون در بخش‌هایی از مشهد، بارش باران آغاز شده است.

عباسی نیشابوری، سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در همین زمینه اظهار کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال استان و در بخشی از مناطق غربی فعالیت خواهد داشت و با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، همه دستگاه‌های متولی بحران در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها فعالیت این سامانه در شهرستان‌های شمالی به‌ویژه سرخس و مشهد بیشتر خواهد بود، لذا توصیه می‌شود مردم در این مناطق به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیرضروری شهری و جاده‌ای خودداری کنند و یا لااقل تردد‌های خود را به حداقل برسانند.

این در حالی است که بر اساس هشدار نارنجی هواشناسی، بارش‌ها همچنان در خراسان رضوی فعال و شدید است و امروز، احتمال وقوع سیلاب در شهر‌های استان در ساعات آینده وجود دارد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین