bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۳۶۴۸۵

مهره‌های احمدی‌نژاد در پاستور و بهارستان

مهره‌های احمدی‌نژاد در پاستور و بهارستان
حمیدرضا حاجی بابایی همچنان در مجمع نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت و مقصد اصلی رفت و آمد‌های او بهارستان خواهد بود. رضا تقی پور و نیکزاد نیز دیگر وزرای احمدی نژاد هستند که از حوزه‌های انتخابیه تهران و اردبیل در پارلمان دوازدهم حضور دارند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور اسبق در حال حاضر فقط عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است اما نزدیکان او در دولت و مجلس هستند.

به گزارش آرمان امروز، باتوجه به اینکه شخص «محمود احمدی‌نژاد» دارای هیچ پستی نیست و تنها عضو مجمع تشخیص نظام محسوب می‌شود ولی نفرات نزدیک به او در دولت و مجلس حضوری پررنگ دارند. در ادامه این گزارش به چهره‌هایی نزدیک به او که در پاستور و بهارستان حضور دارند اشاره خواهیم کرد.

حلقه احمدی‌نژادی‌ها در پاستور

«عباس امیری‌فر»، فعال سیاسی اصولگرا و از نزدیکان دولت‌های نهم و دهم در پاسخ به اینکه تعداد افراد نزدیک به احمدی‌نژاد به اندازه‌ای در دولت افزایش پیدا کرده، که این گمانه شکل می‌گیرد رئیسی دولت دوم احمدی‌نژاد است؟ به‌خبرآنلاین گفت: «فرزین دلار ۴۰ هزار تومانی تحویل گرفته اما الان دلار حدود ۶۲ هزار تومان [در حال حاضر قیمت ارزش کاهش داشته] است. فرزین تا لحظه آخر کنار مشایی و بقایی بود کما اینکه فرزین و شمس‌الدین حسینی در بهمن ماه با شخص مشایی دیدار داشتند و مشورت کردند. فرزین که همین الان هم با افراد نزدیک به احمدی‌نژاد ارتباط دارد چرا باید رئیس بانک مرکزی شود؟ چه کسی بانک مرکزی را مدیریت می‌کند؟ اگر خاندوزی است که او را عوض کنند و فرزین هم تغییر کند که فردی در رأس قرار بگیرد قیمت دلار را به این اندازه نرساند و مردم را اذیت نکند.»

او در پاسخ به این سوال که بنابراین نفوذ شخص احمدی‌نژاد در دولت رئیسی واقعیت دارد؟ ادامه داد: «بله، مشخص است کما اینکه آشتیانی تا لحظه آخر با مشایی بود الان مدیر عامل دخانیات شده، امیدی شهرکی، صولت مرتضوی، اوجی و… همگی وزرا و مدیران احمدی‌نژاد بودند، هنوز هم با او ارتباط دارند و هیچ وقت هم اعلام برائت نکردند، تنها کسی که اعلام برائت از احمدی‌نژاد کرده بنده بودم اما هیچ کدام از افراد مذکور اعلام برائت از احمدی‌نژاد نکردند و امیدوار هستند که او بیاید. حسینی هم وزیر ارشاد احمدی‌نژاد بود اما تاکنون اعلام برائت از احمدی‌نژاد کرده است؟ بهتر است تکلیف را روشن کنند و طی مصاحبه و خبری بگوید که با احمدی‌نژاد ارتباط دارد یا خیر.»

حلقه احمدی‌نژادی‌ها در بهارستان دوازدهم

در نتیجه انتخابات استان کرمان چهره‌هایی چون باهنر و پورابراهیمی کاندیداهای شهر کرمان رأی نیاوردند اما در برخی شهرهای این استان از جمله بم مدافع سرسخت لایحه عفاف و حجاب باردیگر در این سمت ابقا شد. عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد. اما او تنها وزیر احمدی نژاد در پارلمان دوازدهم نیست و شمس الدین حسینی نیز از نمایندگان استان مازندران و حوزه انتخابیه رامسر است که بر نمایندگی مجلس همچنان تکیه خواهد زد. حمیدرضا حاجی بابایی هم همچنان در مجمع نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت و مقصد اصلی رفت و آمدهای او بهارستان خواهد بود. رضا تقی‌پور و نیکزاد نیز دیگر وزرای احمدی نژاد هستند که از حوزه‌های انتخابیه تهران و اردبیل در پارلمان دوازدهم حضور دارند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین