bato-adv
bato-adv

بازگشت ۲ مدافع محبوب نکونام به ترکیب استقلال

بازگشت ۲ مدافع محبوب نکونام به ترکیب استقلال
رفع مصدومیت و محرومیت مهره‌های کلیدی استقلال باعث شده تا این تیم برای جدال با نساجی، با تمام قوا مهیای رویارویی با حریف قائمشهری باشد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقلال در مسیر قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم قدم بر می‌دارد و آبی‌پوشان پایتخت توانسته‌اند در فصل جاری، رکورددار بیشترین حضور در صدر جدول باشند. شاگردان جواد نکونام که از فرم ایده‌آلی برخوردار هستند و ۴ مسابقه از ۵ دیدار اخیرشان در لیگ بیست‌وسوم را با کسب پیروزی به پایان برده‌اند، اولین تیم ۶۰ امتیازی لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شوند و به دنبال آن هستند تا بتوانند در ۳ هفته پایانی، صدرنشینی خود را حفظ کنند و به مقام قهرمانی رقابت‌ها برسند.

آبی‌پوشان پایتخت برای آخرین‌بار در فصل جاری، قرار است در هفته پیش‌رو از تهران خارج شوند و باید به قائمشهر بروند؛ چرا که در ۲ بازی پایانی، استقلال ابتدا میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود و سپس در قامت تیم میهمان برابر هوادار قرار خواهد گرفت. البته که زمزمه‌هایی درباره احتمال برگزاری دیدار با هوادار در قزوین و یا اراک به‌واسطه حضور تماشاگران در ورزشگاه به گوش می‌رسد اما فعلاً آنچه براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ است، سفر به قائمشهر، آخرین سفر آبی‌ها به خارج از تهران تا پایان فصل جاری خواهد بود.

جواد نکونام در طول هفته‌های اخیر بارها مجبور به تغییر و تحولات در ترکیب آبی‌پوشان پایتخت شده و خبری از ثبات در ترکیب استقلالی‌ها نبوده است. مصدومیت‌ها و البته محرومیت‌های سریالی بازیکنان استقلال، کادرفنی این تیم را به انجام تغییر مجاب می‌کرد اما حالا در آستانه رویارویی با نساجی مازندران، شرایط در اردوی استقلال متفاوت است؛ به‌طوری‌که مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار آبی‌ها که در هفته‌های اخیر در ترکیب تیم‌شان حضور نداشتند، آماده هستند تا در ترکیب استقلال به میدان بروند.

۲ مدافع محبوب نکونام در آستانه بازگشت به ترکیب

کوین یامگا در کنار مهدی مهدی‌پور، ۲ ستاره استقلال هستند که تا پایان فصل جاری نمی‌توانند برای آبی‌ها به میدان بروند اما شرایط برای سایر بازیکنان متفاوت است. آرمین سهرابیان، مدافع چپ‌پا و پیش‌تاخته استقلال که در هفته‌های اخیر جایی در فهرست استقلال نداشت، با رفع مصدومیت، مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار با نساجی مازندران ندارد. محمدحسین مرادمند هم دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و می‌تواند در فهرست آبی‌پوشان پایتخت برای سفر به قائمشهر قرار گیرد.

پایان یک جلسه محرومیت ستاره‌های استقلال

روزبه چشمی و صالح حردانی، ۲ ستاره محروم استقلال از رویارویی با فولاد خوزستان بودند که هر دو بازیکن یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته‌اند و منعی برای حضور در ترکیب استقلال در بازی پیش‌رو مقابل نساجی ندارند. با توجه به شرایط به‌وجود آمده، به نظر می‌رسد که ترکیب آبی‌پوشان پایتخت برای رویارویی روز سه‌شنبه مقابل نساجی، دست‌خوش تغییر و تحولات مهمی خواهد شد و به نظر می‌رسد که آبی‌ها با سیمایی متفاوت رودرروی حریف قائمشهری قرار خواهند گرفت و امیدوار به کسب هجدهمین برد فصل خواهند بود.

ترکیبی که زیرورو خواهد شد

آبی‌پوشان پایتخت در دیدار اخیر مقابل فولاد، از حضور امید حامدی‌فر در خط دفاعی خود بهره بردند و در سمت راست هم میلاد فخرالدینی جانشین صالح حردانی شد. با توجه به بازگشت آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی و البته صالح حردانی، به نظر می‌رسد که در دیدار پیش‌رو مقابل نساجی، حداقل ۳ بازیکن از جمع این ۴ بازیکن در ترکیب اولیه آبی‌پوشان پایتخت حضور پیدا می‌کنند و این مسئله بدان معناست که استقلالی‌ها با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار برابر حریف خوزستانی، در قائمشهر برابر نساجی به میدان می‌روند.

 

منبع:فوتبال 360

برچسب ها: استقلال
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین