آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند

«دیمیتری مدودف»، رئیس جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت، ادعای اخیر مقام‌های لهستان درباره اینکه مردی لهستانی با مسکو برای ترور «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین دسیسه‌چینی کرده نشانه‌ای است از اینکه حامیان غربی کی‌یف می‌خواهند این رئیس جمهور اوکراین را از بین ببرند.

چرا سیاست تشدید تحریم موشکی علیه ایران بی ارزش است؟

تحریم‌های موشکی تاثیر خاصی بر ایران نخواهند گذاشت، مگر این که به ادعایی استناد شود که می‌گوید ایران در تولید تجهیزات نظامی خود از ابزار و ادواتی استفاده می‌کند که از دیگر کشور‌ها وارد می‌کند. البته که ما از صحت و سقم این ادعا خبر نداریم، ولی حتی اگر بگوییم که این ادعا هم حقیقت دارد، باز هم تحریم‌ها تاثیری در بازار آزاد ندارد. ایران سال‌های سال و در شرایط تحریم، قطعاتی را که می‌خواسته تامین کرده است؛ بنابراین در آینده نیز به ادامه روش پیشین خود خواهد پرداخت.

به عصر «پساوعده صادق» خوش آمدید!

رژیم به دلیل ترس از جنگ، مشکلات سیاسی و عدم همراهی امریکا نهایتا تصمیم گرفت یک پاسخ ‘فیک’ بدون پذیرش مسئولیت، به ایران بدهد. از منظر استراتژیک این برای ایران یعنی معادله‌ای که در پی آن بود برقرار شده و اسراییل در چارچوب محاسباتی مدنظر ایران تصمیم گرفته است.

(ویدئو) واکنش لاوروف به حادثه اصفهان و عملیات وعده صادق

وزیر خارجه روسیه در گفت‌وگوبا اسپوتنیک: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در رسانه‌های غربی و اسرائیلی در حال گسترش است. هدف آن‌ها منحرف کردن توجه جامعه بین‌المللی از وقایع غزه به سمت ادعای ساخت سلاح هسته‌ای توسط ایران است. ایران در حال حاضر بیشترین بازرسی توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را پذیراست. دکترین ایران ساخت چنین سلاح‌هایی را ممنوع می‌کند. حتی پس از واکنش ایران به حمله به سفارت، ما با اسرائیل تماس‌هایی داشتیم، از جمله گفتیم که ایران خواهان تشدید تنش نیست. حمله اسراییل به اهدافی در اصفهان نیز در پاسخ همین بود.

(ویدئو) تحقیر رژیم صهیونیستی توسط جرج گلوی سیاست‌مدار انگلیسی

«اوه خدای من، چه پول هنگفتی خرج کردی! ۱.۱ میلیارد توسط مالیات‌دهندگان آمریکایی برای دفاع از موشی به اسم نتانیاهو که به خانه دوست میلیاردر آمریکایی‌اش پناه برده بود هزینه شد. عملیات انتقامی ایران چیز‌های زیادی را به اثبات رساند. اول از همه، ثابت کرد که همانطور که جورج دبلیو. شاید بوش گفته باشد، همه شما ایران را دست کم گرفته بودید و الان اوضاع تغییر کرده.»

(تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی

پیکر مرحوم دکتر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس‌جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در قطعه ۷۴ بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد. مرحوم داوودی روز گذشته در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکترای اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.

(تصاویر) تشییع پیکر پرویز داوودی

پیکر «پرویز داوودی» معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی، ظهر جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در قطعه ۷۴ بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد. مرحوم داوودی روز گدشته در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت. پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکترای اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.