آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
3 صفحه

آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید

«اگر دشمنی، به خود اجازه تعدی به خاک وطن عزیزمان ایران را به خود داد و در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، با تمام وجود و افتخار، لباس سربازی خواهم پوشید و در رکاب خیل عظیم سربازان وطن تا آخرین ذره وجود و قطره خون برای پاسخ به این تعدی مبارزه خواهم کرد چرا که «شرف» خود را در دفاع همه جانبه از وطن می‌دانم.»

نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است

«اینکه رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی و آمریکا به فعال شدن سامانه پدافند ما و پرواز چند ریزپرنده دلخوش شده‌اند و جریان مزدور رسانه‌های فارسی زبان با آب و تاب آن را پوشش می‌دهند و در طرف مقابل با انکار و بعد تردید از عملیات گسترده و بزرگ هفته پیش ایران مقابل چشم جهانیان به شکل مضحکی گذشتند، این واقعیت را بیش از پیش روشن کرد که از قدرت پوشالی آن‌ها در میدان خبری نیست و فقط جنگ رسانه‌ای باقی مانده است.»

فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب

«آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقمند باشند حواس‌ها را از جنایت‌های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه پاسداران در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند به جای احضار چند نفر نویسنده و منتقد نباید این‌ها مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد؟ در عرف سیاست به وقت جنگ به اتحاد داخلی باید اندیشید.»

(تصاویر) علی دایی در مراسم ترحیم همسر مهرعلیزاده

مراسم ترحیم «عذرا لباف»، همسر «محسن مهرعلیزاده»، صبح جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در مسجد نور تهران برگزار شد. سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، علی دایی، اسحاق جهانگیری، پیروز حناچی، سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، محمد دادکان، فتح الله زاده، سید هادی خامنه‌ای ازجمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.

اسرائیل به دنبال جاسوسی بود؟

«ریزپرنده‌ها همیشه در بعضی مناطق وجود داشته است؛ از جمله در نوار مرزی ما که در سال‌های گذشته شاهد اتفاقاتی در این راستا بودیم. طبیعتا رژیم صهیونیستی به دنبال جاسوسی در منطقه خاورمیانه و آسیا بوده است. کشورهای مختلفی این کار را انجام می‌دهند. این ریزپرنده‌ها همیشه بوده اند و به پرواز درآوردن آنها برای کارهای اطلاعاتی و جاسوسی انجام می‌شود.»

حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور»

« یک عده افراد ناآگاه و مغرض برای اینکه اسلام را بکوبند، می گویند این حرکت یک برخورد زورمندانه است و اینطور جلوه می دهند که بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله است؛ نخیر اینطور نیست. تشکل های حجاب و عفاف به همراه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، همراه نیروی انتظامی شده اند. رویکرد اصلی طرح نور، تذکر محترمانه و ارشاد است، نه برخورد و اقدام قهری.»

(ویدئو) آرامش کامل در اصفهان به روایت گاردین

گاردین در گزارشی نوشت: ایران در تلاش است تا به مردم اطمینان دهد که پس از حملات هوایی اسرائیل به استان اصفهان، کشور با تهدید بزرگی مواجه نشده است. یک مجری خبر در گزارشی که از پرس تی وی، شبکه انگلیسی زبان تلویزیون دولتی ایران پخش شد، گفت: همه چیز به حالت عادی بازگشته است. در کلیپ دیگری که گفته می‌شود در اصفهان فیلمبرداری شده و رسانه‌های ایران آن را منتشر کرده‌اند، فردی ناشناس شنیده می‌شود که می‌گوید خسارتی به منطقه وارد نشده است. پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان و شنیده شدن صدای انفجار، عنوان شد که این اقدام ناشی از مقابله با چند ریزپرنده بوده و خسارتی در پی نداشته است. بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها درباره ماجراجویی دوباره رژیم صهیونیستی هشدار داده است.

آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت: دولت جو بایدن قصد دارد تل آویو را به سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار مجهز کند. این معاملات تسلیحاتی شامل مهمات تانک، خودرو‌های نظامی و خمپاره است.

(ویدئو) لحظه وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا

آمریکا روز پنجشنبه با وتوی قطعنامه‌ای در شورای امنیت، عملا سازمان ملل را از به رسمیت شناختن کشور فلسطین بازداشت. این قطعنامه عضویت کامل فلسطینیان در این نهاد جهانی را تأیید می‌کرد. آمریکا پیش‌نویس قطعنامه‌ای را وتو کرد که به مجمع عمومی ۱۹۳ عضوی سازمان ملل توصیه می‌کرد دولت فلسطین به عضویت سازمان ملل متحد پذیرفته شود. بریتانیا و سوئیس رأی ممتنع دادند، در حالی که ۱۲ عضو باقیمانده شورای امنیت به آن رأی مثبت دادند. رابرت وود، معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، به شورا گفت: «ایالات متحده همچنان از راه‌حل دو دولتی به شدت حمایت می‌کند. این رأی مخالفت با حق تشکیل کشور فلسطین را نشان نمی‌دهد، بلکه اذعانی است به این که این امر تنها از طریق مذاکرات مستقیم بین طرفین حاصل خواهد شد.»

نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: توییت‌های ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل و تالی گوتلیب، عضو کنست (پارلمان اسرائیل) که به مسئولیت اسرائیل اشاره کرده‌اند موجب نگرانی دستگاه‌های امنیتی شده است.

(تصاویر) حمله انتحاری به اتباع ژاپنی در کراچی پاکستان

پلیس پاکستان اعلام کرد خودروی شهروند ژاپنی در کراچی توسط یک بمبگذار انتحاری هدف قرار گرفت، اما به آن‌ها آسیبی نرسیده و دو تروریست دخیل در این حمله نیز کشته شدند. اداره مبارزه با تروریسم پاکستان اعلام کرد این شهروندان ژاپنی به همراه دو محافظ در یک ون در حال حرکت بودند که عامل انتحاری سوار بر موتورسیکلت به آن‌ها حمله می‌کند. بر اساس اطلاعات ارائه شده، یک عامل انتحاری دیگر نیز برای پشتیبانی در محل حضور داشت. پلیس پاکستان با اعلام اینکه خودرو حامل شهروندان ژاپنی ضدگلوله بود، گفت همه آنان سالم هستند، اما راننده آن‌ها زخمی شده و اتباع ژاپنی به مکانی امن منتقل شده‌اند.

(تصاویر) از سید محمد خاتمی تا علی دایی در مراسم ترحیم همسر محسن مهرعلیزاده

مراسم ترحیم «عذرا لباف»، همسر «محسن مهرعلیزاده»، صبح جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در مسجد نور تهران برگزار شد. سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، علی دایی، اسحاق جهانگیری، پیروز حناچی، سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش، محمد دادکان، فتح الله زاده، سید هادی خامنه‌ای ازجمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.