آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

تست شخصیت ریش: مدل ریش شما در مورد شما چه می‌گوید

اگر ریش کامل دارید، مطالعات نشان می‌دهد که ویژگی‌های شخصیتی شما ممکن است پرخاشگری، مردانگی و تسلط داشته باشد. با این حال، مطالعات همچنین نشان می‌دهد که مردان با ریش پر ممکن است در ظاهر خشن به نظر برسند، اما ممکن است مهربان، قابل اعتماد، شجاع، دانشمند، سخت کوش و متعهد به اهداف خود باشند. ممکن است آرام و با اعتماد به نفس به نظر برسید.

به گفته یک پزشک افراد باید در مورد فشار خون بالا چه کنند؟

دو دسته کلی برای درمان فشار خون بالا وجود دارد: دارو‌ها و تغییر سبک زندگی. انواع مختلفی از دارو‌های مورد تایید برای درمان فشار خون بالا وجود دارند. آن دارو‌ها شامل دیورتیک‌هایی هستند که به بدن کمک می‌کنند تا از شر سدیم و آب اضافی خلاص شود بتا بلاکر‌هایی که ضربان قلب و در نتیجه کار قلب را کاهش می‌دهند و مسدود کننده‌های کانال کلسیم و مهارکننده‌های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین مهارکننده‌های (ACE که باعث آرامش و باز شدن عروق خون می‌شوند.

قم کجا بریم؟

قم بیشترین شهرت خود را مدیون حرم حضرت معصومه (ع) است که، چون نگینی در میان شهر می‌درخشد و هرساله جمع کثیری از زائران را به سمت خود می‌خواند تصویر طلاب که در خیابان‌های قم در حال تردد اند هم یکی ازتصاویر همیشگی و منحصر به فرد این شهر است. با این وجود قم دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است. این استان کوچکترین استان ایران و یک شاهراه ارتباطی محسوب می‌شود از این رو هر ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است.

رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده

ورزش برای حرکات منظم روده مفید و ضروری است؛ چرا که یکی از علل بروز یبوست، عدم تحرک است. ورزش، مدت زمان لازم برای حرکت غذا در روده بزرگ را کاهش می‌دهد و کارایی کلی دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد.

دلایل جوش آوردن خودرو چیست؟

در صورتی که دمای آب و ضد جوش یا خنک کننده درون موتور به هر دلیلی بیش از حد مجاز افزایش یابد و از حداکثر مقدار مجاز خارج شود، فشار در مسیر آب و خنک کننده افزایش می‌یابد و بخار از بخش‌های مختلف سیستم آب و خنک کننده خارج می‌شود.

عادت‌ها و سنت‌های مفید مردم ژاپن

ژاپنی‌ها علاقه‌ی زیادی به داشتن فعالیت فیزیکی دارند. یکی از ورزش‌های محبوب آن‌ها پیاده روی است. آن‌ها می‌توانند در حین پیاده روی با یکدیگر هم صحبت کنند، بنابراین این ورزش برایشان هم مفید است و هم لذتبخش.

خطر مرگ با مصرف زیاد این ویتامین

افراد باردار و شیرده و مبتلایان به فیبروز کیستیک بیشتر به مکمل‌های ویتامین A نیاز دارند. برای افزایش جذب بهینه، باید مکمل‌های این ویتامین را همراه با یک وعده غذایی حاوی چربی مصرف کنید.

مصرف چند تخم مرغ در هفته ضرر ندارد

، در حالی که تخم مرغ غنی از مواد مغذی است، هر زرده تخم مرغ بزرگ حاوی حدود ۱۸۶ میلی گرم کلسترول است که از حد توصیه شده روزانه ۳۰۰ میلی گرم فراتر می‌رود.