آرشیو
فیلتر تاریخ
از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
2 صفحه

۲ عکس از خیابان آزادی ۵۰سال قبل!

روزنامه اطلاعات ۱۸ فروردین ۱۳۵۳ روش جدید محاسبه اجاره را با چند مثال منتشر کرد. عکسی از بلوار کریم خان زند و خیابان‌آیزونهاور تهران در سال ۱۳۵۳ تماشا کنید.

(تصاویر) زلزله ۵.۶ ریشتری در سولوسرای؛ مناره مسجد کنده شد

مقامات ترکیه اعلام کردند که زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر روز گذشته (پنجشنبه) مرکز این کشور را لرزاند و به برخی از ساختمان‌ها خسارت وارد کرد. به گفته مقامات ترکیه، زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهر سولوسرای در استان توکات در حدود ۴۵۰ کیلومتری شرق آنکارا، پایتخت این کشور را لرزاند. تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات یا جراحات جدی ناشی از این حادثه منتشر نشده است. گزارش‌ها حاکی از این است که زمین لرزه به خانه‌ها و ساختمان‌ها به ویژه در مناطق روستایی خسارات وارد کرده است. پیش از این نیز دو زمین لرزه دیگر به بزرگی ۴.۷ و ۴.۱ ریشتر سولوسرای را لرزانده بود.

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

«با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ٣ سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.»

(تصاویر) امروز در اصفهان

پس از شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شی مشکوک و شنیدن شدن صدای شدید، شهر و استان اصفهان، صبح جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در وضعیت عادی قرار دارد و پرواز‌های فرودگاه شهید بهشتی اصفهان که برای چند ساعت توسط سازمان هواپیمایی کشوری به حالت تعلیق درآمد به حالت عادی بازگشته است.

۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور

«در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.»

همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید

با آغاز فصل بهار، ما میزبان ویروس‌های فصلی متنوعی خواهیم بود؛ که یکی از این ویروس‌ها «واریسلا-زوستر» یا همان آبله مرغان است که از ابتدای فروردین سر و کله این ویروس پیدا می‌شود و معمولاً تا اواسط تابستان ادامه می‌یابد. علت شیوع حداکثری این بیماری در اوایل سال این است که در این برهه زمانی، رطوبت هوا بسیار زیاد است.

برادرکُشی با اسلحه شکاری!

برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.

(تصاویر) نمایشگاه خودرو و موتورسیکلت‌ در اصفهان

چهارمین نمایشگاه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای به همت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و کمیته کلاسیک با بیش از ۳۵۰ خودرو کلاسیک و ۲۰۰ خودرو مسابقه‌ای، ماشین آفرود و موتورسیکلت در محل نمایشگاه دائمی بین المللی استان اصفهان در حال برگزاری است.

(ویدئو) نبش گورهای دسته جمعی در خان‌یونس

بیش از یک هفته پس از عقب نشینی ارتش اسرائیل از خان‌یونس، فلسطینی ها به دومین شهر بزرگ غزه بازگشتند تا به دنبال عزیزان خود بگردند که در گورستانی نزدیک به بیمارستان اصلی شهر خان‌یونس دفن شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه (۱۳ فروردین) از داخل بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد. رسانه‌های فلسطینی سه‌شنبه گذشته گزارش دادند که تیم‌های پزشکی پس از پایان جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا در شهر غزه، ۳۸۱ جسد در اطراف این بیمارستان کشف کردند. این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که تیم‌های امدادی ۳۰ جسد تجزیه شده را نیز در مناطق مختلف خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف کردند.

هشدار به شکارچیان؛ از منطقه کوهسرخ خارج شوید

«به شکارچیان هشدار می‌دهیم در صورت مشاهده هرگونه اقدام به شکار و صید غیرمجاز به جد با آن‌ها برخورد خواهد شد. افرادی که به صورت غیرمجاز اقدام به شکار در مناطق حفاظت شده شهرستان می‌کنند، به طور قطع با پیگرد‌های قاطع قانونی و قضایی مواجه شده و هیچ گونه مماشاتی با این افراد متخلف نخواهیم داشت.»