bato-adv

راهنمای خرید تلویزیون ۵۵ اینچ هایسنس

راهنمای خرید تلویزیون ۵۵ اینچ هایسنس
گران‌ترین تلویزیون ۵۵ اینچ هایسنس درحالی ۴۰ میلیون فروخته می‌شود که قیمت محصولات سامسونگ و لووبیلد با همین اندازه تصویر تقریبا ۱۴۰ میلیون است
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

فرارو- قیمت تلویزیون هایسنس ۵۵ اینچ حداقل ۱۴ میلیون تومان است. فروشنده‌های لوازم خانگی برای مدل N3000 هایسنس حدود ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند و از همین برند مدل ۵۵ اینچ U8GQ نزدیک ۴۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. تلویزیون‌های ۵۵ اینچ هایسنس درحالی در این بازه قیمت فروخته می‌شوند، که گران‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ بازار بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارند و محصول سامسونگ، دوو و لووبیلد آلمان به‌شمار می‌روند. در طرف مقابل برای خرید ارزان‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ ایرانی که محصول دنای و سام‌الکترونیک به‌شمار می‌روند، باید کمتر از ۱۴ میلیون تومان پرداخت کرد.

قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ هایسنس؛ حداقل ۱۴ میلیون

به گزارش فرارو، قیمت تلویزیون هایسنس ۵۵ اینچ بین ۱۴ تا ۴۰ میلیون تومان است. مدل N3000 این برند را فروشنده‌های لوازم خانگی با قیمت ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌فروشند و برای خرید مدل U8GQ باید تقریبا ۴۰ میلیون تومان پرداخت کرد. مدل N3000 تصاویر را با کیفیت تمام HD و ۴K نمایش می‌دهد، دو بلندگو با توان مجموع ۴۰ وات دارد و کنار و پشت تلویزیون سه درگاه HDMI و دو ورودی USB دیده می‌شود. همچنین وزن تلویزیون N3000 به همراه پایه آن معادل ۱۶.۵ کیلوگرم است. تلویزیون A6FG هایسنس با اندازه تصویر ۵۵ اینچ تقریبا ۲۷ میلیون تومان فروخته می‌شود. کیفیت تصاویر در این تلویزیون از نوع تمام HD و ۴K است و سه پورت HDMI و دو ورودی USB برای این تلویزیون وجود دارد. محصول A6FG تقریبا ۱۱ کیلوگرم وزن دارد و این عدد با احتساب وزن پایه به ۱۸ کیلوگرم می‌رسد. تلویزیون U8GQ گران‌ترین محصول هایسنس با اندازه تصویر ۵۵ اینچ به‌شمار می‌رود. برخی از فروشنده‌ها بابت این مدل تقریبا ۴۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. کیفیت تصاویر در این مدل نیز تمام HD و ۴K خواهد بود و چهار ورودی HDMI و دو ورودی USB کنار و پشت تلویزیون تعبیه شده است.

قیمت تلویزیون‌های ۵۵ اینچ هایسنس

مدل

کیفیت تصویر

تعداد ورودی HDMI

تعداد ورودی USB

قیمت

N3000

تمام HD و 4K

سه‌ ورودی

دو ورودی

۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

A6FG

تمام HD و 4K

سه‌ ورودی

دو ورودی

۲۷ میلیون تومان

U8GQ  

تمام HD و 4K

چهار ورودی

دو ورودی

۴۰ میلیون تومان

گران‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ

قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ برخی از برند‌ها بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان است. تلویزیون ۵۵ اینچ لووبیلد مدل i-55 را برخی از فروشنده‌ها تقریبا ۱۴۰ میلیون تومان می‌فروشند و می‌توانیم آن را یکی از گرانترین مدل‌های ۵۵ اینچ در بازار بدانیم. کیفیت تصاویر در این تلویزیون آلمانی از نوع تمام HD و ۴K و توان کلی خروجی صدا در این مدل ۴۰ وات است. چهار ورودی HDMI و چهار ورودی USB برای اتصال دستگاه‌های مختلف به این مدل تعبیه شده است. تلویزیون دوو مدل K5310U یکی دیگر از مدل‌های گران‌قیمت ۵۵ اینچ فعلی به‌شمار می‌رود. قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ K5310U دوو تقریبا ۱۳۵ میلیون تومان است. تصاویر با کیفیت تمام HD و ۴K در این مدل نمایش داده می‌شود و توان کلی خروجی صدا از بلندگو‌های این مدل ۳۰ وات است. همچنین شرکت سازنده برای این مدل، سه عدد ورودی HDMI و دو عدد درگاه USB در نظر گرفته است. رتبه بعدی بین تلویزیون‌های گران‌قیمت ۵۵ اینچ به مدل GQ55QN95BAT سامسونگ تعلق می‌گیرد. قیمت تلویزیون GQ55QN95BAT سامسونگ درحال حاضر تقریبا ۱۱۵ میلیون تومان است. این تلویزیون توانایی پخش تصاویر با کیفیت تمام HD و ۴K را دارد و توان کلی خروجی صدا آن ۷۰ وات خواهد بود. همچنین کنار و پشت این تلویزیون چهار ورودی HDMI و سه ورودی USB بابت اتصال فلش و دستگاه‌های مختلف تعبیه شده است.

مشخصات گران‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ

برند

مدل

کیفیت تصاویر

تعداد ورودی HDMI

تعداد ورودی USB

قیمت

لووبیلد

i-55

تمام HD و 4K

چهار ورودی

چهار ورودی

۱۴۰ میلیون تومان

دوو

K5310U

تمام HD و 4K

سه ورودی

دو ورودی

۱۳۵ میلیون تومان

سامسونگ

GQ55QN95BAT

تمام HD و 4K

چهار ورودی

سه ورودی

۱۱۵ میلیون تومان

ارزان‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ

قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ برخی از مدل‌ها کمتر از ۱۵ میلیون تومان است. تلویزیون ۵۵ اینچ دوو مدل K4310UL را در فروشگاه‌های لوزام خانگی تقریبا ۱۳ میلیون تومان می‌فروشند و باید آن را یکی از ارزان‌ترین مدل‌های ۵۵ اینچی موجود در بازار معرفی کنیم. در این تلویزیون می‌شود تصاویر را با کیفیت تمام HD و ۴K تماشا کرد. دو بلندگو با توان مجموع ۳۰ وات در قسمت پایین قاب تلویزیون قرار گرفتند و سه ورودی HDMI و دو ورودی USB برای اتصال فلش و سایر دستگاه‌ها به تلویزیون تعبیه شده است. تلویزیون ۵۵ اینچ دنای مدل F3SL را تقریبا ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌فروشند و تلویزیون ۵۵ اینچ سام‌الکترونیک مدل TU6550TH با قیمت ۱۴ میلیون تومان، در رتبه‌های بعدی فهرست ارزان‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ بازار قرار می‌گیرند.

مشخصات گران‌ترین تلویزیون‌های ۵۵ اینچ

برند

مدل

کیفیت تصاویر

تعداد ورودی HDMI

تعداد ورودی USB

قیمت

دوو

K4310UL

تمام HD و 4K

سه ورودی

دو ورودی

۱۳ میلیون تومان

دنای

F3SL

تمام HD و 4K

سه ورودی

دو ورودی

۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

سام‌الکترونیک

TU6550TH

تمام HD و 4K

سه ورودی

دو ورودی

۱۴ میلیون تومان

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
بهتر بود در مورد روش های نخریدن می نوشتید نه خریدن
مثلا چگونه از تلویزیون خود نگهداری کنیم که به بلای خانمانسوز خرید مبتلا نشویم.
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین